Hola!
Na een indrukwekkende reis door Midden-Amerika begint het weer te kriebelen om naar Spanje te gaan. In het verleden hebben mijn vriend en ik een jaar in Barcelona gewoond. Doordat we voor een internationaal bedrijf werkten met Engels als voertaal, kwamen we niet veel verder dan de basis van het Spaans in dat jaar.
In Midden-Amerika hebben we onze kennis van de Spaanse taal sterk verbeterd. We hebben enkele maanden in een hostel in Guatemala gewerkt. Dit was het hoogtepunt van de reis en onze werkzaamheden bestonden uit het vermaken van de gasten, in- en uitchecken van de gasten, planning accommodatie en vervoer, barwerkzaamheden en hulp in keuken.
We zijn ons ervan bewust dat je voor het vinden van een baan het beste naar Spanje zelf kunt gaan. Maar… wie niet waagt, wie niet wint. Toch? We zijn op zoek naar een baan in de horeca/recreatie branche. In de toekomst willen me meer richting marketing/communicatie/media, maar dit is pas toekomstmuziek als we de taal volledig beheersen.
Tot slot een korte profielschets: 27 en 28 jaar, sociaal, enthousiast, goede kennis van het Spaans, uitstekende kennis van het Engels, veel ervaring met horecawerk en affiniteit met fotografie en videobewerking.
We hebben geen directe voorkeur voor een locatie in Spanje; we staan voor alles open, al is er een voorkeur voor een stad/dorp aan zee. Ik ben benieuwd of iemand tips heeft of wellicht zelf een bar/b&b beheert en hulp kan gebruiken!
Groet