Hallo iedereen,:wereld:
**
Ik ga 28 juni 2010 voor minimaal 2 maanden naar Barcelona om daar te werken/wonen. Nu is het woongedeelte geen probleem meer gelukkig, alleen zoek ik dus nog werk.
**
Het liefst iets in de horeca, propper, achter de bar, etc.
**
Weet iemand een baan of heeft iemand een open vacature, dan hoor ik het graag!
**
Voor meer vragen over mijzelf e.d. gelieve te mailen.
**
Groetjes Jenn:zon02:
Hoi Jenn,
Tijdelijk werk in Barcelona is mogelijk, maar dan zul je in de meeste gevallen wel Spaans moeten kunnen spreken… Als je echt voor proppen/barwerk gaat, kun je het beste naar de kust: Salou, Calella, Blanes of Lloret bijvoorbeeld.
Veel zomerbaantjes zie ik altijd op het Spanje Forum voorbijkomen en hier hebben ook enige advertenties gestaan.
Succes!
Mabel
:dag:Hallo
Bedankt voor de informatie! ik blijf in ieder geval 3 dagen in barcelona, en zal dan zeker wat meer richting die plaatsen gaan, ik ga nu alvast overal kijken op internet.
Nogmaals bedankt!:vak02:
Hoi Jenn,
Ik lees net dat je voor 2 maanden naar Spanje gaat. Ik vroeg me af hoe jij aan dit adresje bent gekomen? Ik ben zelf ook druk bezig met verschillende baantjes in de horeca in Spanje alleen heb ik geen zin in een studentenhuis gevoel(als je begrijpt wat ik bedoel) Heb jij misschien nog tips?
Hallo,
Het lijkt mij fantastisch om in een warm land voor een langere tijd te kunnen werken en ontspannen.
Alleen lukt het mij niet om een vakantie baan te krijgen.
Werk ervaringen die ik op horeca gebied.:
pizzeria/snackbar 1.5 jaar.Mijn taken zijn o.a bezorgen met de auto,schoonmaken,frituren.
3 maand stage gelopen bij een catering bedrijf.mijn taken waren o.a belegde broodjes/salades maken,frituren en schoonmaken.
Mijn hobby’s:fitness en voetballen.
Ben 20 jaar jong en 1,88 cm lang.
Ik ben beschikbaar van Nu tot september.
Bekijk meerdere malen per dag mijn email.
[EMAIL=“thmplaats@hotmail.com”]thmplaats@hotmail.com
Met vriendelijk groeten,Tom
Tijdelijk werk in Spanje is zeker mogelijk. In Gracia zijn veel horeca, bars, restaurants die in de zomer tijdelijke krachten aan nemen. Iedereen die opzoek is naar goedkoop appartement in Barcelona gedurende de zomermaanden kan goed hier terrecht: Appartement in Barcelona
Sorry Marga, maar behalve dat je ongegeneerd reclame maakt voor je appartementenverhuurbedrijf (doe dat op commerciële sites en niet hier op een forum), zijn vakantiebaantjes in Gracia echt niet zo voorhanden als dat je doet voorkomen.
Ja, of je moet vloeiend Spaans en Catalaans kunnen, want vergeet niet dat Gracia het hol van de Catalanen in Barcelona is.
Voor iedereen die een vakantiebaantje zoekt en niet Spaans en/of Catalaans spreekt, je kunt beter naar plaatsen als Lloret, Blanes en Salou gaan waar het wemelt van internationale campings en cafe´s!
Groetjes,
Mabel