Spaakgelopen relaties
Het is al meer dan 1 jaar geleden dat mijn relatie met een thaise schone op de klippen is gelopen.
Zelf denk ik herhaalde malen aan die goede momenten die we gehad hebben samen in het verleden.
Zijn er ook mensen die al een soortelijke situatie zijn tegengekomen zoals mezelf,en hoe gaan jullie er mee om,hoofdstuk afgesloten en terug een nieuw vriendinnetje zoeken?
U kan hieronder reageren !
Ach ja, ik kan er wel over meepraten… Inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden dat ze er met een of andere sukkel vandoor ging (maar wel een sukkel met geld
) en denk toch nog steeds regelmatig terug aan onze tijd samen. Veel goede en dierbare herinneringen, veel samen gereisd, veel samen doorgemaakt…met name de eerste jaren dat we nog heen en weer moesten reizen tussen Thailand en Nederland…
Hoofdstuk is inmiddels afgesloten, ik kan er toch niks meer aan veranderen, en vooruit kijken, maar aangezien ze m’n eerste Thaise (en buitenlandse) liefde was, zal ze altijd een plekje in m’n hart blijven houden, ondanks wat ze geflikt heeft.
Ze zeggen dat liefdesverdriet hoort bij het leven.
Dat we het maar moeten accepteren maar de ellende waar je middenin zit daar spreken ze niet van.
Omgaan met liefdesverdriet is geen eenvoudige zaak in mijn geval,ik zoek nog steeds naar de oorzaken waarom onze relatie op de klippen is gelopen.
En als ik alles overdenk kom ik maar bij één ding,“geld”
Nu ik weet dat ik niet bij de pakken moet zit dat het leven gewoon voort gaat en dat er andere visjes in het water zwemmen,maar toch het knaagd enorm vanbinnen in mijn buik.
‘Geld’ was bij mij ook de hoofdoorzaak (maar of het haar eigen beslissing was of die van haar moeder weet ik nog steeds niet)…helaas is geld voor vele Thai een reden om een relatie aan te gaan (en deze uiteindelijk te beeindigen als er ergens anders meer geld te vinden is), maar gelukkig zijn er ook nog genoeg Thai voor wie geld niet het belangrijkste is…
:chin:ja ik hoop dat onze relatie ook niet alleen op geld draait maar ik ben nog steeds stapel gek op haar .:wub: dus ik kan er niet over mee praten.![]()
![]()
lekker om te lezen dit…Heb net m,n vriendin naar schiphol gebracht geeft me weer moed lol2…nee geintje…jammer voor jullie dat het zo gelopen is ik hoop het zo niet mee te maken ik hoop dit niet mee te maken…sterkte alemaal
Nou iedere vrouw is anders ingesteld,je hebt er die alleen maar op uit zijn om je kaal te plukken en anderen die om je geven.
Hoe lang hebben jullie al verkering met elkaar alsook ben je ook haar thuis gaan bezoeken flintstone?
Nee gelukkig niet dat ze allemaal het zelfde zijn Georges,Ik ken m,n vriendin nu 3 jaar al weer gaat goed gelukkig, was met m,n vorige Thaise vriendin wel anders, precies zoals er hier door jou en Krung Thep wordt beschreven GELD eerst heb je er geen erg in en dan ben je aan de beurt en is het te laat.maar ik was er vlug klaar mee[wil me zelf echt niet op m,n borst kloppen of zo],na 3 maanden weer naar het mooie Thailand gegaan lekker alleen, en gewoon wat rond gereisd en genoten,en gefeest, en toen kwam ik m,n huidige vriendin tegen klikte gelijk. en nog steeds…ik wil eigenlijk maar zeggen Georges[en Krung Thep] ga niet bij de pakken neer zitten dit is een les[geen leuke] waar je weer wat van geleerd hebt, ga genieten man en hou je ogen en oren open. loop er niet te lang mee rond en kijk op je gemak rond het is en blijft een heerlijk volk daar in Thailand. met veel leuke en goede serieuze meiden.
sterkte Georges…jij ook Krung:zon02::zon02:
mooi Fransjes houden zo.en geniet ervan samen:smile:
Nou het probleem is,je moet terug van vooraf beginnen je weet niet wat vlees je in de kuip heb
Het belangrijkste is in een relatie dat je word uitgenodigd thuis bij de familie,éénmaal dit stadium bereikt heb je een voetje voor.
Mensen in het dorp die jou gezien hebben met je thaise vriendin,men zal niet zo direct van haar kant je relatie op de klippen laten lopen anders leiden ze gezichtsverlies bij de dorpelingen.
Wat betreft mijn spaakgelopen relatie,ben het teweten gekomen omdat ik in haar mobieltje een farang naam tegenkwam die daar niet in thuis hoorde.
Begon onraad te ruiken,gewoonlijk gingen we samen naar een massagesalon maar ze zegde ga jij maar georges voel me niet goed.
Voordat ik de kamer verliet had ik mijn record van mijn mobieltje opgezet en in de prullemand geplaatst zonder dat ze het wist.
Toen ik 2 uur later terug kwam,was ze aan het kijken naar de tv,vroeg aan haar moet jij iets hebben van de 7/11 ze zegde ja een 12 call kaart(had het anders niet verwacht) het geefde me de gelegenheid om mijn mobieltje te beluisteren onderweg naar de winkel.
En ja hoor ik had prijs na 5 minuten kreeg ze telefoon die door haar in het engels werd beantwoord.
Dus mensen indien je niet zeker bent over je relatie,dan kan je altijd best in het uiterste geval haar telefoonverkeer controleren alsook haar bagage naar uittreksels, foto’s etc…
gvd das zwaar kloten voor je Georges…maar niet te lang blijven tobben hierover, denk aan je eigen, je kan er toch nix meer aan veranderen HELAAS
ik was dit nog ff vergeten. ik ben al weer meerdere xx bij haar thuis geweest, hartstikke leuk daar en gezellig. elke x weer een feest om er tot rust te komen en samen met haar en haar familie wat leuke dingen te ondernemen,voor ons gaat het perfect zo, maar in de toekomst kijken kan niemand, wie weet waar ik nog voor kom te staan, ben er wel achterdochtig van geworden sinds de eerste keer, hoop dat dit goed blijft gaan en zo af en toe eens in d,r telefoon en fotos [en wat al niet meer] kijken kan geen kwaad,doen zij ook, zeker weten.:zon02: