Enquete :In welk seizoen ga je het liefst naar Thailand?

**
Enquete :
In Thailand kan het kwik in het hoogseizoen soms hoog oplopen,temperaturen van 38 ° en 40° en meer komen regelmatig voor in dit prachtig land.
Daarom kiezen sommige reizigers ook dikwijls voor een vakantie buiten deze zomer periode en gaan dan in het regenseizoen.
In welk seizoen ga je het liefst naar Thailand?
Licht je antwoord hieronder toe!**

:chin:maakt mij niet zo veel uit als het echt van die hele hete dagen zijn slaap ik in de middag wat uurtjes ventilator(pat lom)aan zal er graag gewoon elke dag willen zijn .zeker met het kabinet wat er nu zit die heel Nederland kapot bezuinigd

Ik ga met een vriendin 10 juli tot 6 augustus voor het eerst. Ik lees verschillende verhalen, veel bewolking en veel regen en bij de ander lees ik weer meeste regen valt savonds in een korte bui. Dus ik wacht het af of het mee of tegen valt, ben zeer benieuwd!

verkies nog altijd de thaise zomer, ondanks dat deze hier in kanchanaburi heel heet kan zijn, heb ondertussen al de seizoenen al 4 maal meegemaakt, winter is voor mij ondertussen te koud, vooral de avonden en nachten, regenseizoen is vervelendste

Ik verander even de topic-titel in: “Welke periode ben ik het liefst in Thailand?”
Da’s voor wat betreft het weer Oktober-Januari.

ik ga steeds voor de maand oktober, redelijk rustig overal (kwa toerisme) en perfect weer

vroeger ging ik altijd mei / juni, maar nu zijn we gebonden aan de schoolvakanties, dus gaan we a.s. zaterdag >>> :vak02: