Enquete: Ben jij tevreden over de netheid van de hotelkamers in Thailand?

Hotels en guesthouses in Thailand je hebt ze in alle prijsklassen,of je nu een luxueuze of een eenvoudige kamer boekt, je verwacht toch altijd een minimum aan hygiëne of niet?
Ben jij tevreden over de netheid van de hotelkamers& guesthouses wat betreft: Service, Prijs/kwaliteit die je krijgt voor je geld?
Je kan hieronder reageren.

http://images.pegs.com/imageRepo/1/0/8/444/34/1117973cdmsgalileovfm_img_pho_000_nc__38169_Kamer___J.jpg

Hier had ik wel een poll verwacht Georges :wink:

Nou af en toe verblijf ik in de Diamond Riversite in Chiangmai,omdat het dicht aan de night bazaar ligt.
Sinds een paar jaar is dit hotel met zijn goede service niet meer wat het was.
Je denkt je betaald 1150 bath maar alles loopt daar mis tegenwoordig.
Het hotel personeel is niet vriendelijk op alle gebied.
Kamermeubelair is op de draad versleten,bedden zijn oud en hard,soms kom je nog haren tegen in de douche van de vorige logee.
Kakkerlakken en bedvlooien kom je daar regelmatig tegen,om nog te zwijgen van de bedden die slordig zijn opgemaakt,tv kanalen die slecht zijn afgeregeld.
Conclusie: blijft daar weg,voor 1150bath heb je betere hotels in Chiangmai waar ze geen loopje nemen met de hygiene.

Ik kan niet anders dan tevreden zijn over de netheid van de kamers.
Dit komt waarschijnlijk omdat deze altijd geboekt worden door de reisorganisatie, in de meeste gevallen was dit 333, en dat was prima.

Ik heb eigenlijk geen klachten over de diverse hotelkamers. Al met al dus een tevreden mens :chin:
Ik kijk altijd eerst alle kamers na voordat ik besluit om er te blijven slapen.