Enkeltje Istanbul, emigeren

ik ga in jaunuarie naar istanbul om mijn paprieren te regelen ik hem nml een baan aangeboden gekregen en ga in jaunarie naar me vriend in istanbul
nu zou ik graag met een emele vliegreis daarheen gaan. en binnen 3 maanden nog een keertje terug naar NL om me werkvisum te halen wnat dit kan niet in turkije toch?n daarvoor moet ik terug naar NL of heb ik dat mis?

ik vroeg me af of het voor mij NL pasport dan mogelijk is een enkeltje te boeken en naar istanbul te vliegen en daar even op het welbekende toeristen visum te verblijven. of moet je bij aankomst in turkije een retour ticket kunnen overleggen?

alvast bedankt

Een werkvergunning vraag je in Turkije aan, daar kunnen anderen vast meer over vertellen.
Maar je kan altijd met een enkeltje vliegen. Waarom niet? Je hoeft geen retour ticket te overleggen. Ik doe dit zo vaak. Soms is t goedkoper om telkens enkeltjes te boeken.

sucses Carine

Werkvergunning kan in Turkije worden aangevraagd maar je moet wel eerst een verblijfsvergunning van 6 maanden hebben. Deze kan ook in Turkije worden aangevraagd.

Werkvergunning…zie mijn intro hierover qua’‘sticky’’ onderwerp