Enkele vragen over ervaringen Thailand december

Beste mensen!
volgens mij heb ik vorige keer iets verkeerds gedaan… had een reactie geplaatst, maar kon hem nergens meer terug vinden en kreeg ook geen reacties…

Ten eerste wil ik zeggen dat ik echt een geweldig forum is!

ten tweede… heb ik een paar vragen…

24 december vertrekken mijn vriend en ik naar Thailand.We hebben alleen het ticket geboekt omdat we dachten dat daar ook gewoon genoeg te vinden is. maar nu hoor ik verschillende meningen in mijn omgeving dat het niet verstandig is om niks te boeken vanwege de drukke periode…

is dat zo? heeft iemand daar ervaringen mee?want het lijkt me geen prettig idee dat er straks geen hotel meer te vinden is…:retard:

en dit is misschien een gekke vraag hoor… ik weet dat ik het kan verwachten, maar hebben jullie al veel ervaringen over supergrote spinnen die snachts over je heen lopen of zoiets dergelijks?:slapen:

en ik wil ook heel graag tussen de dolfijnen zwemmen… heeft iemand daar ervaringen mee?

alvast bedankt!
groetjes Sandra

er zijn altijd hotels beschikbaar.

Heb in drie weken tijd (november) één spin(netje) gezien.

In de westkust op weg naar de similan island heb ik dolfijnen gezien!

Succes!

Booooooooeeeeeeeeeehhhhhhhhhh niet te veel films kijken en zeker niet Arachnofobia, Wees maar gerust, die zijn er misschien wel maar zeker niet in jou buurt, die hebben meer schrik van jou dan jij van hen.
Over het algemeen is het misschien verstandig al vanuit je thuis land 1 overnachting te boeken, dan heb je toch al 1 adres waar je heen moet en de rest rustig kunt uitstippelen. Daar het trouwens de eerste maal naar Thailand komt. Probeer ergens centraal te overnachten, Sukumvit heb je hele leuke hotels of geusthouses in de buurt, en dan alles dicht bij de hand voor je verdere plannen.
Ja correct met de tijd van kerst en nieuwjaar is het wat drukker, maar aan hotelkamers geen nood ook aan de geusthouses geen gebrekt in alle delen van Thailand.
Zwemmen en snorkelen zul je naar believen kunnen doen, Phuket, Krabi, Samui, Tao, Chang, maar met dolfijnen lijkt me onwaarschijnlijk. in iedergeval niet in de streek van Koh Samui en Koh Tao.

Veel plezier en een toffe reis toegewenst,

Plonske

Hoi Sandra,

Ik ben zowel vorig jaar als twee jaar geleden eind december in Thailand geweest, en beide keren was het vinden van accomodatie geen enkel probleem! En zijn zoveel plaatsen in Thailand waar je kan overnachten. En mocht er eentje vol zijn, dan ga je gewoon naar de buren :slight_smile:

Mijn favoriete stekje in BKK is Baan Sabai. Achter de tempel bij Khao Sarn Road, maar wel rustig. En schoon. (Spinnen die over me heen lopen ben ik sowieso nooit tegengekomen, niet eens in de jungle.)

Veel plezier tijdens jullie trip!

Groet,

Jenny
htp://www.outofasia.nl

De eerste twee nachten zaten al bij het ticket… Dan zijn we in Bangkok…
hihi bedankt voor het geruststellen over ‘die enge beesten’…
ps… zag ik dat goed??? woon jij in Thailand?

groetjes Sandra

hahahah volgens mij doe ik iets verkeerd met het terugreageren… of krijg jij dit nou Plonske? laat maar weten of ik het goed of fout doe :wink:

wij hebben in ieder geval al twee overnachtingen bij het ticket in Bangkok…
enne… hihi bedankt voor de tip over ‘die enge beestjes’ :wink:
groetjes Sandra

Hoi Jenny!
bedankt voor alle tips! ga je dit jaar ook naar Thailand? Had jij ook niks van te voren geboekt? en hoe lang was je daar dan?
groetjes!

Beste Sjaak! wat een mooie site heb je! ik heb je verhaal gelezen(alleen over thailand)! Jij hebt dus dolfijnen gezien! gaaf zeg, en nog veel meer las ik! Super! ik denk dat ik nog veel meer vragen heb… maar ik ga nu lekker naar mn bedje toe… t is alweer 1.oo

groetjs san

:slight_smile:
vragen stel ze gerust…