enkel Addo? Of Addo en garden route game drive?

Hallo!

Nu ik de tickets heb geboekt en volop verblijfplaatsen aan het boeken ben; en de reis dus meer vorm krijgt zou ik graag nog wat meer info vragen.

Hier het gedeelte van de planning dat nog niet helemaal beslist is:
dinsdag 28-Feb vertrek Oudtshoorn aankomst Addo
woensdag 01-Mar Dag Addo
donderdag 02-Mar Vertrek Addo aankomst Knysna
vrijdag 03-Mar Knysna
zaterdag 04-Mar Knysna
zondag 05-Mar Hermanus of Albertina (garden route game drive?)
maandag 06-Mar Hermanus

We gaan dus sowieso naar Addo en blijven daar twee nachten. In het park zelf verblijven we niet maar wel op 10 minuutjes rijden ervandaan zodat we er toch een hele dag kunnen spenderen. Daarnaast zouden we ofwel 2 nachten in Knysna verblijven en twee in de buurt van Hermanus OF 3 nachten in knysna, 1 nacht in de garden route game reserve en 1 nacht Hermanus. Een andere optie is dan weer een extra dag en nachtr in addo en geen garden route game reserve.

Kunnen jullie me hierover wat advies geven?
Wat is juist het verschil tussen Addo en de garden route game reserve?
Is het beter om een dag extra addo te doen en niet de game reserve? Of is het toch de moeite om beide parken te doen?
Ik besef dat Garden route game drives niet hetzelfde is als Kruger; maar we zijn zelf nog nooit in Kruger (of zelfs niet in de beekse bergen) geweest.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie advies :slight_smile:

Er is nog wel meer keuze als je wilt:

En waarom open je weer een nieuw topic gewoon voor een vervolg?

Veel planplezier

Dag Peter,

de reden dat ik een nieuw topic heb opgestart is omdat hier mijn vraag specifiek gaat over het verschil tussen addo en de andere wildparken.
Als dit een probleem is dan zet ik mijn vraag wel in mn andere topic.
zelf zou ik soms op trefwoorden dus dat leek me dan ook makkelijk terug te vinden voor anderen met dezelfde vraag.

Ik heb al wel wat opgezocht en ik weet dat er meerdere safari-parken zijn in de west-kaap; maar enkel de parken tussen Addo en Hermanus passen nog in onze reisplanning.
Met dat in het achterhoofd kom ik dus bij de garden route game reserve en botlierskop. Wegens budgettaire redenen (bij Botlierskop kom ik al snel aan 500 EUR voor een nacht) heeft garden route dus onze voorkeur…

Groetjes,
Dana