hey,
eind juni zal ik met enkele vrienden voor een weekje een deel van de engelse kust afzeilen.
We vertrekken vanuit Nieuwpoort en gaan dan rechtstreeks naar Dover, dan zeilen we door naar Brighton -> Isle of Wight->1 of andere creek dat droogvalt ->The beaulie river-> The needles-> Poole
kan iemand mss wat extra informatie geven over bezienswaardigheden op dit parcour, iets wat er zeker niet mag aan ontbreken, ergens waar je kan uitgaan, …
Ik heb zelf 4 jaar op Bournemouth University gezeten, dat ligt naast Poole en dat ken ik dus ook wel. In de zomer is Sandbanks heel mooi (een baai) bij Poole, ze vinden zelf dat het het Cannes van de Uk is (hmm hmm…beetje overdreven maar wel lekkere eetplekjes en erg mooi) Bournemouth is niet moeilijk te bereiken vanuit Poole (bus, taxi ook betaalbaar) en is ook heel leuk, het hele jaar door onwijs gaaf om uit te gaan omdat het een studentenplaats is, leuke bars/clubs zijn Circo/Elements, BarMed, en de pubs zoals Moon In The Square, Walkabout (keten) In de zomer is het wel een beetje de badplaats voor de britten dus erg druk, maar juni valt misschien nog wel mee.
Die andere plaatsen ken ik niet goed, Isle of Wight is niet veel te beleven.