Ik zoek een lowbudget accomodatie + cursusplaatsen in Engeland of Amerika. Voor ongeveer een half jaar tot een jaar.
Heeft iemand ideën ??
Via Wereldwijzer app
Ik zoek een lowbudget accomodatie + cursusplaatsen in Engeland of Amerika. Voor ongeveer een half jaar tot een jaar.
Heeft iemand ideën ??
Via Wereldwijzer app
Up
Via Wereldwijzer app
Ip
Via Wereldwijzer app
Volgens mij is het best lastig om een cursusplaats te vinden voor zo’n lange periode. Heb je tot nu toe al iets kunnen vinden? Meeste cursussen duren ongeveer een week of 10. Ik heb hieronder een website van studytravel en zij laten verschillende prijzen zien per aantal weken dat je de cursus volgt en of je dat met of zonder accommodatie wil. Het is tevens mogelijk om bij een gastgezin te logeren.
http://www.studytravel.nl/ ( kies dan gewoon de taal, land, reserveren, alle prijzen).
Naar mijn ervaring zijn de kosten van voedsel, verblijfplaats, vervoer etc in Noord Amerika lager dan in het Verenigd Koninkrijk, maar ik zit dan wel in dorpjes en niet in een grote stad, wat ook een behoorlijk verschil maakt. Misscien is het beter om nog even verder te sparen en dan later een mooie reis te maken ipv op een low budget te gaan en dan niet krijgen wat je verwacht.
Oke bedankt voor je reactie. Heb je daar ook cursusplaatsen?
Via Wereldwijzer app
Bedankt voor je reactie. Via studytravel is het meestal best duur. Via via kan je nog te weten komen of er ergens een accomodatie is en een talenschool. Een half jaar tot een jaar is inderdaad lang. Drie maanden is verstandiger om mee te beginnen. doe jij ook talencursus in het buitenland?
Via Wereldwijzer app
Ik volg zelf geen talencursus. Maar ken wel een vriendin die een zomercursus heeft gevolgd in San Diego. Maar naar horen zeggen was dat inderdaad nogal prijzig. Naar wat voor een accommodatie ben je precies opzoek? Want volgens mij gaat daar wel het meeste geld in zitten, gastgezin is misschien een optie?