Hallo daar, mijn naam is Don. Ik ben momenteel 20 jaar oud, en wil graag zo snel mogelijk emigreren naar amerika, Fort-worth, Texas wel te verstaan. Ik heb al het een en ander opgezocht, me op verschillende career-builder sites ingeschreven als werkzoekende, ingeschreven voor de lottery (en de 5000 oplichtingsbedrijven die daarbij horen afgewimpeld) en me mentaal voorbereid voor deze verandering. Nu wil ik graag van jullie weten of jullie nog goede tips hebben voor me. Misschien hebben jullie familie in texas die me aan een baan kunnen helpen, of die misschien goede adressen daarvoor weten. Graag hoor ik ook meer van andere emigranten hun ervaringen met amerika, de verschillen, positieve en negatieve punten etc. Als jullie nog tips hebben om het hele proces te versnellen hoor ik dat natuurlijk ook heel graag. Mijn plan is om in Februari naar de states op vakantie te gaan, en in die tijd alvast te orienteren en solliciteren, en ik hoop, dat als alles enigszins meezit, ik dan in mei/juni eindelijk afscheid kan nemen van nederland. Dus wie o wie wordt mijn reddende engel:P Ik hoor graag van jullie
Groeten,
Don