Werken in de USA (Texas)

Ben nu 35 jaar en dit land meer dan zat.Zat tot voor kort nog in de w.a.o(was volledig afgekeurd),maar door dit geweldige kabinet met z’n domme maatregelen werd ook ik spontaan genezen verklaard door het UWV.Ik had waarschijnlijk (ongemerkt) van het Lourdes water gedronken.In ieder geval zit ik nu in een reintegratie programma maar heb hier ook niet zoveel vertrouwen in,dus ben ik van plan om binnen een korte tijd dit land te verlaten.Ik zou dus dolgraag willen gaan wonen en werken in de USA en dan met name in de staat texas omdat ik hier geweest ben met vakantie en me dat enorm is bevallen.Maar ik kan dus totaal geen adressen vinden van instellingen die mij verder kunnen helpen. Ik heb het geprobeerd bij het ministerie,maar al wat die doen is je een www adres geven en dat is het dan.Ik hoop dus dat iemand dit leest en me verder op weg kan helpen.

Groeten van Eddy

duurt wel even voor je dat klaar speeld,maar je moet eerst een green card aanvragen of een baan vinden in de usa.
probeer de site van de ambassade eens, daar staat veel informatie op die je kan gebruiken.
succes ulpho