Ik ben net nieuw hier, en heb vrijwel alle posts gelezen. Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kids. Een zoon van bijna 13 jaar en twins meisjes van 10 jaar. Mijn gezin en ik zijn geboren en getogen in Amsterdam, maar ik heb het hier wel gehad. Ik ben altijd al dol op Marokko geweest en zeker waar ik vandaan kom uit Casablanca. In alle topics kon ik nergens lezen over school voor de kinderen, wil heel graag meer informatie over ongeveer hoe duur het zou kunnen kosten en zeker van de mensen die daar al wonen enof zijn gaan wonen. Als het goed is insallah kan ik terecht bij het bedrijf dell aan het werk. Ik zou heel graag in contact met mensen willen komen die al naar casa zijn verhuisd en hoe het allemaal het was verlopen. Ik ben van plan aankomend zomer deze stap te gaan maken. Het zou ook leuk zijn om met nederlandse mensen in contact te komen. Mijn prive email is morelove2me@hotmail.com om in contact te komen en te blijven insallah. mvg sweety
Ik heb twee jaar in Marokko gewoond en ben spijtig genoeg weggegaan omdat het financieel heel moeilijk is om rond te komen, zeker in Casablanca. Ik werkte ook in een callcenter maar werd nooit op tijd betaald op het eind van de maand. Dell is één van de weinige correcte werkgevers maar zorg er zeker voor dat je ziekteverzekering door hen in orde gemaakt wordt anders wordt het veel te duur als je daar met je kinderen bent. Ik mis Marokko enorm maar mijn vriend en ik hebben de beslissing genomen om toch enkele jaren in Europa te blijven werken.
Veel succes, en moest je meer info willen : alle vragen welkom
bslemma
els anna
Wa alaikoum salaam,
ik heb je verhaal gelezen en vroeg me af hoe het nu met je gaat? ben je al gaan emigreren naar Casablanca? En heb je nog een privé school kunnen vinden voor je kinderen? Ik ben een getrouwde vrouw en moeder van twee kinderen. Onze zoon is bijna 4 jaar en onze dochtertje bijna 3 jaar. Wij willen ook heel graag de stap zetten om te emigreren naar Casablanca. (Ik kom er zelf ook vandaan). Onlangs was er in Rotterdam een meeting van Dell Casablanca. Mijn man was er ook bij, maar het is voor ons ook even kijken van hoe en wat en wat het ons allemaal zal gaan kosten als de kinderen naar een privé school gaan. En welke privé school dit dan zal zijn etc etc… Er komt veel bij kijken subhanaAllah. We weten nu wel dat als je in een 4-kamer appartement zou willen wonen (3- slaapkamers en 1 woonkamer is voor ons het beste) dat je al gauw tussen de 3.500DH en 6000DH aan huur betaald. heb jij al iets gevonden? De appartementen in Sidi Maarouf liggen het dichtst bij Casa near shore.
Wij van CBIS.COM zijn een ervaren contactcenter, dat al jaren tevreden klanten heeft.
Ons vestiging in Casablanca heeft een capaciteit van 200 werkplekken.
Onze opdrachtgevers zijn grote bedrijven uit heel Europa.
Als dynamische bedrijf dat fors aan het groeien is zijn wij opzoek naar:
KLANTENSERVICE MEDEWERKERS INBOUND (M/V)
Wij verwachten:
· Een professionele houding en discipline.
· Uitstekend Nederlands of Vlaamstalig
· Basis computer skills
· Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
· Klantvriendelijk ingesteld
· Ervaring in een contactcenter is een pre.
· Vele doorgroeimogelijkheden.
Wij bieden:
· Een stabiele en betrouwbare werkomgeving met een internationaal management.
· Een open en professionele cultuur met ruimte voor persoonlijke inbreng en ontplooiing.
· Interessante uitdagingen om dagelijks uw talent en kennis te ontwikkelen.
· Interne training, coaching en intensieve begeleiding van een Nederlandstalige supervisor.
· Na een proefperiode een vaste aanstelling, conform de wetgeving in Marokko.
· Zeer aantrekkelijke salaris (vast + variabel) met behaalbare targets.
· Salaris en bonussen worden op tijd uitbetaald.
· Goede arbeidsvoorwaarden en zorgverzekering.
Ben jij ons nieuwe aanwinst en wil jij de uitdaging met ons aan, stuur je CV naar mourghiahmed11@gmail.com of bel naar 00212 608616819. We zien je sollicitatie graag tegemoet.
Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten