emigreren naar Kolkata, werk gezocht, tips? help?

Hallo allemaal,

Hanna hier & I’m a forum first timer… & hopeloos verliefd geworden op India.
Ik heb mijn zinnen gezet om dit jaar naar India te emigreren.
Echter zijn de voorwaarden voor een werkvergunning behoorlijk uitdagend, en door de combinatie met een overschot aan goed opgeleide mensen is het mij tot op heden nog niet gelukt een baan te vinden.

Momenteel werk ik als een International Sales Manager (bij een technisch bedrijf, mechanical) waarbij ik India als gebied bedien.
Helaas bestaat er geen mogelijkheid om voor ze te blijven werken vanuit India zelf.
Verder heb ik ervaring in project management en recuitment/ HRM activiteiten.
mijn Engels is zeer goed en ben zelfs begonnen met Hindi te leren.
Een woonruimte in Kolkata (Phool Bagan area) staat reeds tot mijn beschikking en ben bereid om alles aan te pakken…

Mijn cv is reeds op alle bekende jobsites geplaatst, heeft iemand nog ideen (of een baan mag natuurlijk ook :wink: ? Alle tips zijn zeer welkom!

Alvast bedankt voor je reactie!
groetjes
Hanna
(ps als iemand geintereseerd is in mijn cv hoor ik het natuurlijk graag)

je haalt het probleem al zelf aan, er zijn voldoende goed opgeleide werkkrachten in India, ze zitten dus niet te wachten op dure Westerse werkkrachten.

Ik denk dat je de meeste kans maakt als je een Europees bedrijf vindt dat een afdeling heeft in India en mensen uitstuurt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar niet opgeven.