Emigreren naar het intiem genuanceerde Barcelona

Hallo,

ik wil in December naar Barcelona gaan om te kijken of er mogelijkheden zijn voor mij om daar wat op te bouwen. Met het cultureel kunstige imago van Barcelona hoop ik daar mijn eigen kunst extra leven in te blazen. Ik besef mij erg goed dat Barcelona een prachtig mooie grote stad is, en juist door zijn verschillende nuances trekt het mij enorm. Wie helpt mij op weg door de zijwegen van Barcelona, daarmee bedoel ik juist niet de toeristische plekken, die ik zelf ook wel zou kunnen vinden.

Ik ben op zoek naar het intieme alternatieve Barcelona…

Alvast erg mucho bedankt!
Ladida

De beste manier om de niet toeristische plekjes van Barcelona te leren kennen, is gewoon komen! Dan mensen leren kennen en veel rondlopen, gewoon alle wijken bezoeken. De minder toeristische wijken (want BCN is dat nou eenmaal) zijn bijv. de wijken Sants, Poble Sec en Poble Nou.

Succes!

Mabel

Beste Ladida,
Ik ben net lid geworden van dit forum en zag je berichtje staan.
Misschien dat ik je verder kan helpen.
Als je wil kun je contact met mij opnemen.
Succes!
Nina
([EMAIL=“najat30@hotmail.com”]najat30@hotmail.com)

Genoeg art werk hier. En niet om je ontmoedigen maar het is geen gemakkelijk stap hier om bekend te worden. Met allerlei dingen zo in Spanje. Ken wel mensen die art promoveren dus mocht je in contact gebracht willen worden met hen laat maar horen sarnst90@yahoo.co.uk