Werken in Barcelona

¡Hola!
Ik ben Marjolein en ik ben op zoek naar een tijdelijke baan (stage) in Barcelona. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken.
Op dit moment ben ik bezig met een taalcursus in Salamanca, deze is op 1 april afgelopen.
Ik zoek een tijdelijke baan (stage) in de culturele sector, maar ik heb gemerkt dat het moeilijk is om daar binnen te komen zonder contact en zonder de taal vloeiend te spreken.
Heeft iemand tips voor mij, of contacten bij musea of culturele fondsen in Barcelona?
Please help me out!
¡Buenos dias!

Culturele instellingen is inderdaad lastig, zeker als je ook geen Catalaans spreekt. Ik denk dat je het beste gewoon een aantal moet aanschrijven, de culturele instellingen in Barcelona hebben bijna allemaal een webpagina waar je hun emailadres kunt vinden, en dan goed uitleggen waarom ze jou een stageplaats moeten aanbieden. CV in het Spaans natuurlijk en een pasfoto erbij helpt ook :wink:

Succes!

Groetjes,

Mabel

1 like

Hartelijk dank voor je reactie Mabel, ik ga er mee aan de slag…
En heb je misschien ook nog een tip, als ik geen culturele instellingen kan vinden… bijvoorbeeld in de horeca of hotel wereld?

Check daarvoor mijn Bedrijvenlijst even. Maar sowieso met Spaans verder gaan om meer kans op de arbeidsmarkt te maken. En wat betreft die instellingen aanschrijven: altijd doen, nee heb je, ja kun je krijgen!

Succes!