Baantje In Barcelona

Hallo allemaal

[COLOR=red]Ik ben zojuist klaar met mijn studie Marketing Management. Ik ga eind juni heelrijk 2 maanden naar Barcelona. Ik heb hier erg veel zin in. Ik heb al een woning en ook ga ik daar een cursus Spaans doen. Ik heb reeds een jaar Spaans op school gehad.
Nu wil ik erg graag werken die 2 maanden. Het maakt niet heel veel uit wat, maar mijn voorkeur gaat uit naar de horeca, of iets in de marketing, pr. In beide heb ik veel ervaring. Weet iemand iets voor me?

[COLOR=blue]Wie weet iets leuks of werk je al ergens en word ik binnekort jouw nieuwe collega???

hoi,

heb zojuist het volgende perbericht gelezen, die ik erg leuk vond:

PERSBERICHT

Barcelona: een van de meest mooie, interessante, levendige en zonnige steden van Europa!

Barcelonaplanner.com: jouw persoonlijke, objectieve bemiddelingsbureau dat een stageplek, baan, studie of taalcursus in Barcelona tot een succes maakt!

Wil je gaan studeren, stage lopen, Spaans leren of werken in het buitenland en je kiest Barcelona; de stad van cultuur, feest, zon, zee, strand en natuurlijk heel veel jonge Nederlanders die hier de kans zien zich te ontwikkelen, dan is Barcelonaplanner.com de aangewezen partij om jouw idee te laten slagen!!

Naast de bemiddeling bij het zoeken naar een gepaste studie, stageplek, baan of taalinstituut verzorgen wij alle aspecten die hiermee samenhangen. Denk hierbij aan huisvesting, verzekering, het opbouwen van een sociaal netwerk het bieden van contacten met betrekking tot medische zorg en de knowhow voor het treffen van maatregelen bij eventuele calamiteiten. Door middel van ons netwerk en ervaring die wij hebben opgebouwd in de stad, willen wij jonge mensen op weg helpen bij het ondernemen van hun avontuur in Barcelona.

Kortom, wil je jezelf ontwikkelen, een wereldtaal leren spreken, nieuwe mensen leren kennen, de cultuur en historie proeven van één van de mooiste steden van Europa en dat op een plek waar het gewillige zon, zee en strand ook niet aan ontbreekt? Dan is Barcelona jouw nieuwe uitdaging!

Ga naar www.Barcelonaplanner.com, laat je wensen aan ons weten en wij garanderen een succesvol avontuur!

Afzender:

Arlette Huisman
E: Arlette@barcelonaplanner.com
T: +31 653 427 042 of +34 617 925 737

hoop dat dit bij je past,

groeten,

Chris