Werken en spaans leren in Barcelona

Hoi allemaal,

Ik ben Pim, word maandag 22 en vind dat het dan tijd is om verder te kijken dan NL.

Heel graag zou ik de spaanse taal leren. Hierdoor kun je met meer mensen communiceren wereldwijd. Dat is belangrijk om internationaal te gaan werken vanuit NL. Dit wil ik gaan realiseren door te gaan werken in Barcelona. Ik ben er al een aantal keer geweest en de stad spreekt me heel erg aan. Er is veel te doen, zien en ook zou ik naar een paar wedstrijden gaan willen kijken van FC Barcelona.

Barcelona is niet de goedkoopste stad en ik zou er een appartementje willen huren. Om de kosten te bedrukken en om niet steeds alleen thuis te zitten zoek ik iemand die mee zou willen gaan. Misschien om te studeren, entertainment or something like that.

Ik heb een diploma elektrotechniek op zak en heb al enige ervaring op de werkvloer.

Ik heb een contract bij mijn huidige werkgever en een opzegtermijn van twee maanden. Daardoor heb ik ook nog geen periode vastgesteld om te gaan. Alles is inprincipe bespreekbaar.

Bij interesse of vragen hoor ik het graag. Ook voor bruikbare tips of course

Groetjes!!

Hallo Pim, welkom op Wereldwijzer!

Door te werken in Barcelona zul je inderdaad sneller spaans leren spreken. Voor vragen over het land zou je naar het Spanje Forum kunnen gaan. Je kunt ook terecht met je vragen bij Wonen en Werken in het Buitenland Forum. Je zoekt ook iemand om samen een appartement mee te delen. Daarvoor kun je een bericht plaatsen bij Reisgenoten Forum. Veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes, Leontien