Werken barcelona

Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 21 jaar en ik ben van plan om rond september naar barcelona te vertrekken voor een langere tijd. Onder andere om een spaanse cursus te volgen maar ik zoek daarnaast natuurlijk ook werk!
Heeft iemand misschien tips of handige sites?
En ook ben ik op zoek naar een kamer in het centrum van barcelona.
Mocht iemand mij kunnen helpen mail dan naar dit email adres: [EMAIL=“melissa_van_laatum@hotmail.com”]melissa_van_laatum@hotmail.com
Alvast bedankt!

Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 21 jaar en ik ben van plan om rond september naar barcelona te vertrekken voor een langere tijd. Onder andere om een spaanse cursus te volgen maar ik zoek daarnaast natuurlijk ook werk!
Heeft iemand misschien tips of handige sites?
En ook ben ik op zoek naar een kamer in het centrum van barcelona.
Mocht iemand mij kunnen helpen mail dan naar dit email adres: [EMAIL=“melissa_van_laatum@hotmail.com”]melissa_van_laatum@hotmail.com
Alvast bedankt!

Hoi,

Leuk! Wat voor soort baan zoek je precies?
Het enige wat ik je kan aanraden zijn deze banen in Barcelona.
Ik hoop dat je daar iets aan hebt.
Ik zou iig wel eerst goed aan je Spaans werken, want anders wordt het misschien wel erg lastig.

Good luck en Adios!

Hai Melissa!

Heb je al meer informatie kunnen vinden? Ik ben ook 21, en wil graag in februari of maart naar Barcelona voor een half jaar. Ik kan nog geen Spaans, maar wil het graag leren. Wil je in Nederland alvast beginnen met Spaanse lessen of pas in Barcelona? Ik wil ook graag in het centrum gaan wonen, een baan is dus wel nodig om mijn huur te betalen… en ook leuk om mensen te leren kennen natuurlijk. Als je nog tips of informatie heb wil je het me dan mailen naar [EMAIL=“leonie_2710@hotmail.com”]leonie_2710@hotmail.com ? Thx alvast, en succes!!
Groetjes Leonie

Kijk ´s op mijn site: www.mabelatbarcelona.blogspot.com.

Heel veel tips over werk vinden & zoeken en een lijst met bedrijven waar je zo zonder kennis van Spaans terecht kunt!

Succes!

hai melissa,

ben van plan om in december te vertrekken voor 9 maanden naar barcelona om daar te gaan studeren.
ben zelf ook 21 heb je zin om samen mischien de uitdaging aan te gaan laat dan wat weten.

liefs rabia