Barcelona 9 tot 16 augustus

Hallo, ik ben opzoek naar een reisgenoot die zin heeft om samen met mij een week naar Barcelona te gaan deze zomer.
Ik ben van plan om veel van de stad te gaan bezichtigen en te genieten van de zon en de natuur, een avondje uit natuurlijk ook.
Als je zin hebt, laat me maar weten.

Groetjes, Lieke

Lieke, hoe oud ben je?

Gr

Enniark

hey Lieke,

Ik ben Sem een jonge van 18 en ik ben ook rond die tijd in Barcelona. Ik wil ook veel van de stad zien, maar ik hou er ook van om een beetje te relaxen. Zelf ga ik waarschijnlijk op een camping vlak bij Barcelona staan (aan zee), zodat ik stad en rust een beetje kan afwisselen. Hopelijk hoor ik binnenkort iets van je.

Doeg,

Sem

ik woon in barcelona en ben op het moment volgende website aan het opbouwen http://barcelonastad.nl er gaat steeds meer bijkomen aan info.
mocht je meer info willen kun je me mailen via de site

Susan

hey lieke

ik ben 22 ben net in die periode vrij ( hoera!) en voel er wel wat voor om naar barcelona te gaan.
ik hou wel van actief steden te bekijken en te proberen en zien wat een ander juist niet ziet.
de gidsen wel gebruiken maar als er een straatje komt wat er leuk uitziet dat ook kunnen bekijken.
ik hoop dat ik wat van je hoor.
Groetjes Marieke

Heee!! Dit lijkt mij ook wel wat :slight_smile:
Ben een 23jarige studente en heb vakantie van 7 t/m 22aug maar idd hetzelfde probleem: al mn vriendinnen hebben op een ander tijdstip vakantie.

Tot nu toe heb ik dan ook nog totaal geen plannen, maar kwil eigenlijk wel weg uit Nederland. Je kunt me mailen op: [EMAIL=“kuzzzjuh@hotmail.com”]kuzzzjuh@hotmail.com