Emigreren naar Ghana?

Hallo,

Tja daar zit je dan in Nederland met je heimwee naar Ghana. Vorig jaar ben ik voor langere tijd in Ghana geweest en toen ben ik als een blok voor het land en de mensen gevallen. In de tussentijd ben ik er nog twee keer geweest, maar dat helpt niet tegen de heimwee en wil ik gaan emigreren:vak01:. Nu is een belangrijke vereiste toch wel werk, dus onder het motto wie niet waagt wie niet wint hier een oproep of iemand ideeën heeft. Ik ben momenteel werkzaam in de scheepvaart, maar sta uiteraard ook open voor andere richtingen.

Groetjes Anna

Wat doe je in de scheepsvaart¿

Ik heb een dienstboekje voor de binnenvaart met de aantekening stuurman. En aardig wat jaren ervaring in de duwvaart en passagiersvaart

Zal vast niet meevallen omdat bijvoorbeeld 8 maanden per jaar te doen, anders zou ik dat doen, dan kan je voor langere tijd per jaar in Ghana zijn zonder je carriere en inkomen op te geven

Dat is plan b maar er gaat toch niks boven plan a.

Denk dat je plan A sws kan vergeten, maar als je het zo nodig wil dan moet je zorgen dat je 10.000 euro hebt, je ziektekostenverzekering een jaar betaalt hebt en een flexibel ticket hebt

Gelukkig ik weet ik dat het niet onmogelijk is en als je nergens voor gaat in het leven dan kom je er ook inderdaad nooit!

Gewoon proberen dan, slechtste wat je kan overkomen is dat je zonder baan, geld en een huis kan komen te zitten

Maar dan is er nog altijd de bijstand

Hallo Anna,
Ik vertrek in juli terug naar daar ok met de bedoeling om te emigreren.
Ben wel al daar sind nov. 2007
Je oproep dateert al sind febr. dus vraag ik me af of je al weg bent of niet?
Groetjes,
Pat