Wie o wie is er ge-emigreerd naar Curacao en hoe bevalt het daar? Wij zijn het ook van plan en zijn heel benieuwd naar andere mensen die zich daar gevestigd hebben. Of in Bonaire of Aruba.
Dus als jullie info willen geven, graag!
Is er werk als secretaresse? Officieel ben ik juridisch secretaresse dus als daar een baan in is is het helemaal mooi natuurlijk. En hoe zijn de scholen daar, we hebben nl 3 kids? Is er veel criminaliteit? Kan je daar van 1 salaris leven met 3 kids, je hebt niet veel nodig toch?
Als u mij kan informeren, graag!
Ik kan je helaas niet helpen met info want ben juist zelf op zoek. Wij man en 2 kinderen willen ook graag emigreren>>>. We gaan eind november voor 2 maanden naar Curacao om een baan te vinden maar willen ook graag zovel mogelijk info vooraf verzamelen. Waar moet je zijn voor huren geschikte woning, wat kun je al doen voordat we op Cur zijn om werk te zoeken. Wat zijn goede scholen en wat kost het levensonderhoud op Cur.
Aangezien jouw post al enkele maanden oud is ben ik erg benieuwd of jij op 1 of andere manier al wijzer bent geworden en mij misschien kunt informeren. Ik verneem graag van je of van andere mensen die dit lezen en info hebben. Alvast bedankt!