Emigreren naar Curacao

HoiHoi,

Ben ik weer…
Ja er zijn voldoende uitzendbureau’s.

Enkele links:

www.intermediauitzendbureau.com
www.impactojobs.com
www.kadanz.an
www.uitzendburoonline.com
www.2ndchanceuitzendbureau.com
www.flexforce.an
www.flexomanpowerservices.com
www.kompas-recruitment.com
www.rudmad.com
www.tusotra.com

Denk dat je hier wel eventjes zoet mee bent :hihi:

Succes.

Groetjes Sabina

Hallo Sabina

Ik weet dat het heel moeilijk is om wat te vinden op dat mooie eiland curacao.
Maar ik ga over een paar maanden in curacao wonen en dat allemaal dankzij een hele lieve vrouw die eigenaar is van een makelaars kantoor in otrabanda.
De makelaar kantoor heet OMIRA, gelegen aan de Roodeweg 122 in otrabanda met telefoon nr 005999-4625766 en 005999-4650748
Zij heet zelf Ivette Vivas Hellburg. Het is een schat van een vrouw ze had een huis voor me binnen 5 maanden gevonden en nog in een veilige buurt ook.
Dus ik wens jullie veel geluk, ik hoop dat jullie familie net zo`n geluk hebben met haar als wij dat hadden

Groetjes Clarickson

Ps. je moet alleen wel inschrijven, maar dat hoor je wel als je belt doei

Ik heb ook een huis gevonden! In september (de exacte datum weten we nog niet) gaan we voor een jaar naar Curacao en we verblijven dan in het Recompensa Park. We hadden een optie op 2 resorts, maar uiteindelijk is het deze geworden door de positieve verhalen die iedereen erover had en toch ook de veiligheid. Ik ben in december 3 weken naar Suriname geweest en we hadden daar een huis gehuurd met allemaal tralies en dat zie je in Curacao ook vaak en dat voelde voor mij niet prettig. Ik voelde me net een gevange en werd er een beetje bang van, want ik zal daar best eens alleen thuis zijn dus ik wil me wel veilig voelen. Dus is het een resort geworden en ik ben er heeeel blij mee! Nu nog een baan … ik ben wel aan het kijken en soms aan het aanschrijven, maar het is nog zoveel maanden weg dus het lastig is om al wat te regelen. Maar ik heb er zooooo’n zin in :slight_smile:

@ Clarikson: heb je ook toevallig een mailadres van haar? Of een website van het kantoor?

Hoi

Dankjewel voor je bericht, ik ga haar zeker bellen binnekort.
Ik heb een optie op een huisje maar mn man ziet het eigenlijk niet zitten die woning, dus we kijken voorzichtig verder naar wat anders.

Wanneer ga jij er precies heen?

Groetjes Sabina

Hi,

Heb je iets op het oog nu?