Emigratie - moeder van Curacao

Hallo, ik ben van plan om naar Curacao te gaan emigreren maar heb een vraag mbt de Verklaring van Rechtswege.
Ik lees dat iedereen een Verklaring van Rechtswege moet aanvragen (binnen 6 maanden) die niet aan het volgende voldoet:
Dus heeft u een Nederlandse nationaliteit () en wilt u gaan werken en/of wonen op Curacao? Dan heeft u een Verklaring van Rechtswege nodig. Ook als u tijdelijk op Curacao wilt werken.
** Personen met de Nederlandse nationaliteit die niet vallen onder artikel 1 van de Landsverordening Toelating en Uitzetting, moeten een “Verklaring van Rechtswege“ aanvragen.

Deze Landsverordening is als gevolg van artikel 1 niet van toepassing op:
a. Nederlanders, in Curaçao geboren;
b. Nederlanders, vóór 1 januari 1986 in Aruba geboren, die op 1 januari 1986 in de Nederlandse Antillen en vóór 10 oktober 2010 in Curaçao hun woonplaats hadden;
c. Nederlanders, vóór 10 oktober 2010 op Bonaire, Saba, Sint Eustatius of in Sint Maarten geboren, die op 10 oktober 2010 in Curaçao hun woonplaats hadden;
d. de kinderen van de onder a, b en c genoemde Nederlanders.
M’n moeder is op Curacao geboren (vader in Nederland) en ik voldoe dus aan punt d.
Wat voor papierwerk moet ik dan regelen om aan te tonen dat ik daar mag blijven wonen?