emigrant naar Amerika via DVD lotery

Samen met mijn man ben ik geemigreerd naar Amerika. Wij waren 1 van de gelukkigen die “gewonnen” hebben in de DVD Lotery!
Het is zeker ons land, wij zijn daar helemaal thuis! in dat opzicht hebben we een super goede beslissing genomen, nu zoeken we nog naar een baan die meer betaald waardoor we iets meer adem kunnen halen. Zijn er mensen die hierin tips hebben (uitgezonderd van de vele zoekmachines enz.) of mensen die bedrijven daar kennen, Nederlandse bedrijven gevestigd in Amerika enz. Alle tips zijn welkom! en wij zitten ook niet aan een bepaalde staat vast! uiteraard iemand die advise en/of hulp nodig heeft die papieren in moet vullen die ook de DVD lottery heeft gewonnen, kan altijd contact opnemen!

Daarnaast zouden wij graag in contact komen met Nederlanders die ook in Amerika wonen!

ik hoor graag reactie’s!!

Hoi jgallo,welkom op wereldwijzer!
Heb je ondertussen al het Amerika Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er momenteel wonen en werken.
Misschien is deze website iets voor jou wat betreft solliciteren.
Succ6 jgallo!
groet,georgessiam.

Welkom op Wereldwijzer! :slight_smile:

Wellicht vinden jullie in het Amerika Forum wat jullie zoeken en kunnen jullie daar ook meer informatie en tips geven.