El tren de las nubes

Hallo,
Wij vertrekken volgende week naar Argentinië. Enkele weken / maanden gelezen las ik dat de trein naar de wolken (Salta omgeving) gesloten is. Heeft er iemand een idee wanneer hij terug zal rijden?
Alvast bedankt!

Hola Julie,

Ben er haast zeker van dat hij niet meer gaat rijden :frowning: na enige misstanden…
Er zijn wel travelburootjes die dezelfde route doen ,maar dan dus met auto.

Alex y Rijkje
B&B Casa Hernandez
www.lacasahernandez.com.ar
San Lorenzo (Salta)

1 like

We hadden inderdaad geboekt voor 2 augustus 2014 en kwamen er de dag van te voren toevallig achter dat de trein niet zou gaan vertrekken (ze informeren je echt niet ondanks dat ze je e-mailadres hebben).

We zijn vervolgens per auto gegaan, je doet vrijwel dezelfde route en ook heel mooi. Weg is met gewone auto, op een klein stuk na dat slecht is en waar je rustig moet rijden, goed te doen.
Verder kreeg ik ook wel de twijfels over de veiligheid van een en ander als je de rails, bruggen enz. ziet.

Kijk verder uit met de website van ze. Als je boekt en ze gaan uiteindelijk niet dan moet je er rekening meehouden dat je je geld kwijt bent. Wij zijn nu al 3 maanden op ons geld aan het wachten, zeggen iedere keer toe dat het eraan komt, maar ondanks het feit dat we vele keren met ze belden (gelukkig per skype) en geen probleem met de taal hebben omdat mijn vrouw Chileense is komt er maar niets.

Succes ermee!

Via Wereldwijzer app

Ik heb begrepen dat de trein pas ná maart 2015 weer gaat rijden, maar hou er ook rekening mee (net als Alex) dat het wel eens over en uit kan zijn…