El Delfin Verde

Ik kom uit eindhoven, en ja, heb MSN, heb alleen klein kut zusje :wink:

Das opzich wel minder :wink: hahaha! Ken je verder ook niemand op de camping of gaan dr nog familieleden/vrienden/kennisen mee?

hahahahaha :lol: moet je eens kijken bij spanje reisforum…ergens bovenaan staat een oproep…wij zoeken werk in de sexindustrie! :blink: hahahahaha nogniemand heeft erop gereageerd :stuck_out_tongue: Misschien wat voor jou Justin?? :wink: :lol:

zoo anders zijn we ff inactief!! <_< hahaha…
morgen examen gs :frowning: kword helemaal gek van al die jaartallen maar t gaat hopelijk allemaal goed komen!
Waar ben je gebleven justin? je hebt al zolang niks meer geschrieben!? :angry:
Vakantie komt steeds meer in zicht B) nog minder als 2 maandjes!! :smiley:

hahaha, sorry, me pc doet de laatste tijd een beetje vaag :huh:

Neh, werke in spanje okej, maar dan een leuk feestcafe opzette :smiley: die plannen zijn er wel voor over een jaar of 10 trouwens, als t geinteam goed gaat lopen komt dat er zeker :slight_smile:

Frouke nog heel veel succes met je examens XXXXXXXX

Enne, jeroen, misschien is het een idee om je email adres te geve dat :stuck_out_tongue: helpt nog ellis bij het msnen :stuck_out_tongue:

je ben toch geen pisveejer he?

wat is pisveejer ;)?
adres = jeroenschenkelaars@hotmail.com

Das een supporter van een club die het afgelope seizoen geen reet bereikt heeft uit eindhove :stuck_out_tongue:

w000w! ik was niet eens op de hoogte vandie laatste 3 berichies! ik dacht dat ik een mail zou krijgen als er een neiuw bericht was gepost! vieze vuile… maargoed… ben er toch nog snel Achter gekomen :stuck_out_tongue: Tnx nog voor succes wens! vrijdag krijg kde uitslag! :huh: spannend! hahaha… nou hopen dat je geinteam t goedgaat doen! dan ga je in spanje een huisje kopen… dankom ik op visite :smiley: lijkt me wel een geslaagd plan! hehe!

heeej hallow kan iemand van jullie vertellen hoe de campinh el delfin verde is ik ben 14 jaar oud en we hebben nog geen camping gevonden duus B)

frouk weet jij hoe de camping el delfin verde is en of het was is voor mijn ouders en voor mij ??
:wink: :wink:

is heeel erg leuk! maar je komt er niet meer op als je nu nog niet hebt gereserveerd dus helaas… misshcien volgend jaar! :frowning:

jaah dat weet ik… haha leees t vorige bericht nog eens :rolleyes: jemoet echt heel vroegbij zijn om op el delfin te kunnen staan…

Lees het topic is door zou ik zegge :wink:

Het is een topcamping, alleen als jij nu nog een plek ken boeke krijg je van mij een biertje :smiley:

en van mij eentje erbij :smiley:

Originally posted by Pascalle&Leonie@11-04-2004, 16:22:27
** Heey!

Wie gaan er dit jaar ook?!

Wij gaan ongeveer van 9juli tot 20 juli… wie nog meer???
Is het er leuk enzo?!
Wij zijn beide 16 jaar. Misschien kunnen we msn uitwisselen ofzo?!

Kus!! **

heey wij gaan dit jaar o0k van 16 juli t0t 31 juli… we zijn er nog nooit geweest denise is 12 jaar en melanie is 15 jaar… :slight_smile: doeii

Heey,

Ik zit vanaf 23 juli op de camping, dus we kennen misschien wel iets afspreke, heb je msn?

Adiosss
Jus

heeej!!

ik (17) ga dit jaar ook naar el delfin verde :smiley: !!! Het is de eerste keer, maar heb er echt super veel zin in! Ik ga in de periode van 9 tot 23 juli. Wie gaan er dan nog meer?

xxx marit

JEEEJ! leetijdsgenootje!! ik ben er denk ik 15 of de 16e tot 5 aug… gezelliie!! :smiley: kdacht al dat ik de oudste was :stuck_out_tongue:

gezellie!! Ben je er al vaker geweest, of ni? voeg me anders maar even toe marit_1987@hotmail.com

doegg

kusja

:huh: snik snik :unsure:

Besef je je wel dat je er dan op me verjaardag nie meer ben?

huil huil huil :stuck_out_tongue: wij lopen elkaar helaas net mis, ik kom de 23ste aan