Hej, zijn er veel jongeren op de camping daar? van rond de 16, 17, 18 jaar ofzo? en wil iedereen zn datum erbij zetten wanneer die op vakantie gaaat naar el delfin verde? xxx
Hey Linda!!
Wij gaan a.s zomer ook naar El Delfin Verde!! We zijn er nog niet eerder geweest, maar het schijnt een geweldige camping te zijn! Ik ben 18 jaar…!!!Jij?
Ik hoor het wel!
Stephan!
Je kan beter naar castell montgri gaan is veel leuker en je hebt er 3 zwembaden over de hele camping een bios en je zit op loopafstand van het centrum waar een paar vette discotheken zitten.
Greetz…
Frank B)
Ja ben 17, en heb er heel veel zin in!!
onzin ik kom al mn hele leven op deze camping en ik ben in de zomer dus 20…en ik ga vanaf 10 juli tot 1 augustus…
en het is wel gezellig hoor alleen veel uitgaansgelegenheden zijn er niet
groetjes myreille :blink:
Hoi allemaal,
Wij zijn 2 meiden van 16jaar, en gaan dit jaar naar El delfin verde, wij gaan vanaf 9 juli tot 20 juli daarheen…
Gaan er nog meer jongeren van onze leeftijd hierheen rond die tijd!?
Wij zouden graag reacties willen en misschien eventueel msn uitwisselen! :D:D
-xxx- Pascalle & Leonie
Ben bijna 15…
Heb Dr Heel Veel Zin in…!
Kom Dr Nu 4 Jaar…
K Ga Van 9 Juli tot begin augustuss…
Mensen Die me Willen Toevoegen…
Laura…
heey! dr zijn hier n og meer berichten! haha wist ik nie maargoed… er zijndus nog meer mensen van mijn leeftijd? joepie! haha! ik ben 17… en ben er rond 17 juli en ga 6 aug weer weg…
xXx
Hai ik ben daar 15 achter elkaar geweest dat is echt leuk een super mooi zwembad alleen de weg naar het strand is niet zo leuk. Loop eerst iets naar rechts dan is het iets rustiger. Veel plezier daar
:rolleyes:
wij gaan van 9 aug tot en met 23 aug dus dat wordt weer gezellig
mijn dochters (17) (10) en (6) en (9mnd) en zoon (5)
hebben er nu al heel veel zin
Groetsels
[FONT=Times]**[SIZE=7][COLOR=red]Heeeej mensuh!!
Ik ga ook naar el delfin verde!!
[COLOR=orange][SIZE=1][FONT=Times]
Kben 15 jaar en k zoek leuke jongens en meiden die er ook heengaan!
Kga van 9 aug. tot 23 aug. ongeveer…
Please… laat ff berichtje achter als je dan ook gaat…
Mijn msn is: linnietje4life@hotmail.com
[COLOR=purple][SIZE=7][FONT=Times]
D0eiD0ei -xxx-jes Linda!!
heheh oeps beetje verkeerd gedaan maja… :unsure: