Camping El Delfine Verde

hallo mensen,
wij gaan deze zomer naar deze camping voor de eerste keer,onze ouders hebben daar een bungolow genaamd los pinos gehuurd ,ik hoop dat het wat is,wij zijn trouwens melanie en denise komen uit alkmaar en gaan van 17 july tot 31 july ,wij zijn trouwens 15 jaar en 12 jaar oud ,ik hoop dat er een hoop leuke jongens en meiden zijn van onze leeftijd ,nou luitjes tot hoorens,doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii B)

hallo ik ga ook naar el delfin verde ik kom er nu voor de 3e keer het is er (vind ik dan) onwijs leuk je kan er van allesw doen. ik ga daar met mijn ouders en broertje heen ik ben 14 jaar in augustus 15 en ik heet sharona.
Ik ga er nu een vrijdag dus 2 july weg en komen daar 3 july tot en met 26 july

ik hoor wel wat denk ik adios sharona

hey sharona… :slight_smile: alles goed? ik ben 14 en wordt in januari pas 15 <_< haha wij gaan 16 julie heen 17 julie komen wij aan en 31 julie gaan we weer weg… we nemen een bootje meej dus als je een keer zin heb kan je wel mee. (let niet op mijn spelling ben msntaal gewend…) doeidoei ik spreek je wel… ojah mag ik anders jouw msn? dan kunnen we verder praten dit is mijne: melaniehofman14@hotmail.com hoor het wel… :smiley: doeidoeiii kusjes melanie

heeeeeey meiske

ik ga dit jaar ook naar el delfin verde toe van 27 juli t/m 10 augustus
dus dan zal ik julli wel niet zien. maar wie gaat er nog meer naar el verde delfin rond die tijd en is rond de leeftijd van 16 jaar laat me wat weten…
xxies mandy

heej ik ven evelien en ik ben 16 jaar en ga deze zomer ook naar eldelvin verde toe, wie gaat er nog meer naar toe die rond mijn leeftijd zijn?? en is het een leuke camping??? mail ffkes terug…groetjes evelien
ik ga heel de maand augustus

evelien10love@hotmail.com

^ hej allemaal!!

Wat leuk om te lezen zeg! Dat jullie allemaal naar El Delfin Verde komen! Super… Dit jaar wordt mijn 1e jaar… wie laat mij de camping zien? Ik ben een meisj van 16 jaar… Hoop op reacties!

Xx

hallo allemaal!

ik ben inge en ik wordt bijna 16. ik ga dit jaar van 2 juli tot 16 juli voor de eerste keer naar el delfin verde.
Zijn er dan mensen die rond mijn leeftijd zijn???
voeg me anders ff toe
inge326@hotmail.com

groetjes!!

zo zo hier ben ik weer een jaar geleden reageerde ik op het onderwerp haha maar maak nie uit want dit jaar ga ik weer naar de camping. gwoon omdat ik het er onwijs naar me zin heb .
ik ga dit jaar alleen de laatste drie weken van de zomervakantie :frowning: het is wel leuk alleen al me vrienden enzo gaan dan onderhand alweer naar huis en dan zit ik daar haah maar ik maak er wel wat van
als ik op de campijng zit ben ik jarig en wordt ik eindelijk 16

dus dat wordt wel wat haha
na ik stop weer enne voeg me toe :
madgirl_73@hotmail.com

-xxx-ies :smiley: :stuck_out_tongue:

hee mensjes, ik ben Marinka, ben 15 en ga van 3 juli t/m 17 juli naar El Delfin Verde (voor de eerste keer) B) Heb er kei veel zin in… maar wat ik me afvroeg was of er nog meer mensen van mijn leeftijd om die tijd naartoe gaan… duzuh laat van je horen! :slight_smile: kuzzies Marinka

Hallo ik ben Henk Markesteijn…

Ik heb 3 jaar op Camping El Delfin Verde gewerkt.

Achter de strandbar en de disco bar
In de nachtbewaking
En achter de receptie…

Als je vragen heb over welk onderwerp dan ook,
Kunt u ze hier aan me stellen of emailen…

100% antwoord

hey!

Ga dit jaar naar Playa Brava (20 juli - 15 augustus), is een camping verder dan El delfin Verde (vanaf Estartit). paar stappen verwijdert als je over het strand loopt. Ben ook 1x bij delfin verde geweest, deze camping vond ik echter te massaal. Ga nu voor de 3de keer met mn ouders naar Playa brava, ben 19, enige nadeel dak daar ondervind is dat er savonds weinig te doen is.

Ben een paar keer savonds naar Estartit geweest, naar een dicotheek genaamd Maxis ofzo iets, deze is echt aan te raden. Het nadeel is de afstand naar de camping. Ben namelijk paar keer terug gelopen over het strand waarbij we door 2 baaien moesten waadden en drijfnat terug op de camping kwamen… :slight_smile:

Zijn er toevallig mensen die naar playa Brava gaan (Pals)?

groeten,
Henk

volgende keer een vuilniszak mee nemen…

maar oke…

ik ben op el delfin verde van 2 tot 12 aug…
vrienden al daar bezoeken enzo…

playa brava is mijn te braaf…
en het lopen van estartit naar edv of pb…
ik heb het ook gedaan hoor maar.

er waren 3 jaar geleden mensen die het leven gelaten hebben daar.
el ter is een uitmonding op de zee…
die zeer veradelijk kan zijn…
van estartit naar el ter is 1 uur a 1,5 uur lopen.
2 uur met drank op.
en dan 30 min naar edv
of 1,5 uur naar pb…

dus kijk volgende keer uit…

groetjes de bartender

[COLOR=purple]Hallo mede vakantiegangers … :stuck_out_tongue:

Wij gaan ook naar el delfin verde … voor de eerste keer … het is trouwens de eerste keer dat ik naar een camping ga in Spanje … voorafgaande vakantie’s logeerde ik altijd in een hotel … ook lekker maar misschien was het voor chloë leuker op een camping en we blijven 3 weken … echt beter …
kunnen jullie me misschien iets meer over de camping vertellen … heb wel me ehele leven op campings gestaan maar elke camping is weer anders …
Hoe zijn bijvoorbeeld de wegen op de camping ligt er asfalt, zijn ze gewoon verhard of ligt er zand … dat is wel nodig om te weten i.v.m speelgoed hahaha … :blink: … En hoe het er voor de rest is … altijd leuke en handig om te weten … we komen 31 juli aan en blijven tot 18 augustus … misschien zien we elkaar wel …

dus bartender vertel me maar eens wat je allemaal weet, hahah :wink:

Groetjes … Jacqueline

hallo jacqueline,

ik ga ook zo rond die tjid hahah
maar ik ben er dan voor de 4e keer maar goed…

de wegen van de camping zijn gewoon asfalt alleen als je in de schaduw wilt staan dan zijn de paden van dat ja ummmm…grond met van de dennenaaalden zeg maar .

verder is het er erg leuk.
voor chloe is het vast ook leuk (ik weet niet hoe oud ze is) , maar er is ook genoeg animatie voor de kinderen. elke dag is er wel wat voor ze en voor de ouders natuurlijk ook. alleen zondag’s is er nix maar ja dan hebben ze rust haha.

de omgeving verder is ook mooi, in estartit is het ook erg leuk om te winkelen haah en ja …

na veel plezier op de camping.

adios :stuck_out_tongue:

haha :rolleyes:

Persoonlijk vind ik El Delvin Verde een kamp. Al die hekken etc er omheen. Op iedere hoek op de camping een eettentje. Ik zou nooit op deze camping willen staan. Slaap ik liever op het strand!

Ik sta dit jaar op de camping in L’estartit. Voordeel: Alles dichtbij, dus geen gedonder met vervoer om opstap te gaan.

Ik ben al een aardige tijd niet meer in L’Estartit geweest. Dus ik ben zeer benieuwd hoe alles er nu uit ziet. Ik vermoed in ieder geval dat ik al wat te oud ben hiervoor.

L’Estartit is met name leuk voor jonge gezinnen of voor jongeren tot een jaar of 16. Maar ik ga het ontdekken.

**Allemaal een prettige vakantie! **