El Delfin Verde

[COLOR=blue][FONT=Arial]

eey mensen!

wij gaan dit jaar naar camping el delfin verde in toroella de montgri en ik heb er vet veel zin in!!

zijn hier misschien jongeren die er ook heen gaan? :slight_smile:

hej hej
ik ga ook naar el delfin verde!
ik heb er ook veel zin in maar ik ga er pas 1 augustes heen dus ik denk niet dat jij er dan nog bent maja
kuss lara

heyz ik ga der ook heen!!! 10 juli vertrekken we thuis dus volgens mij zijn we er 13 juli, we blijven er 10 dagen,
ik ben 14 jaar en me broer van 16 gaat ook mee,

heb je msn ofzow dan mag je me toevoegen

hoe oud ben jij ?!

groetjes marleen :smiley:

heej
ik weet nie tegen wie je het maja haha

volgens mij ben ik de enige die daar pas zo laat heen gaat
en ik hoop dat er nog wel een paar leuke mensen zijn!

ik heb wel msn en ik ben 15 maar je had het vast tegen romina hahah

kuss lara

Originally posted by romina@05-07-2003, 07:35:43
** [COLOR=blue][FONT=Arial]

eey mensen!

wij gaan dit jaar naar camping el delfin verde in toroella de montgri en ik heb er vet veel zin in!!

zijn hier misschien jongeren die er ook heen gaan? :slight_smile: **

:smiley: jaaahaaaaaa IKKUH gaahaaa… de 21 ste… :): enne hebder vettuh zin in… :)… wie nog meer? voeg me anders ff toe op msn

linda_xxx_vanfoeken@hotmail.com

mensen die ook dan naar el delfin VERDEEEE gaan… :D:D… ziejuh allemaal daar dan wel… :slight_smile:

Ik blijf 3 weken… dussu ik ben der 1 augustus nog… :)… dan bennik zwart… hoop ik… gna gna… :rolleyes:

heej

ow fijn is er tog nog iemand als ik ga :smiley:
ik heb je ff toegevoegd op msn

kuss lara

haha zeker zwart hehe :stuck_out_tongue:

Originally posted by lara@08-07-2003, 17:22:38
** haha zeker zwart hehe :stuck_out_tongue: **

:ph34r: jaaaaah… :slight_smile: ik ga jou zien. … … wieeh… nog meer… ah neej iedereeen is al weg… :cry:

Originally posted by marleen89@05-07-2003, 20:13:50
** heyz ik ga der ook heen!!! 10 juli vertrekken we thuis dus volgens mij zijn we er 13 juli, we blijven er 10 dagen,
ik ben 14 jaar en me broer van 16 gaat ook mee,

heb je msn ofzow dan mag je me toevoegen

hoe oud ben jij ?!

groetjes marleen :smiley: **

KOM ik net (=wit) GA jij net (=zwart)… :blink: maarre dan na drie weken ben jij weeR WIT… ennuh ben ik ZWART… :):slight_smile: ennuh dan ga ik naar huis… dan komt LARA… gaat zij naar huis isse ZWART… en bennik alweer WIT>. … gmrbl… :S

**
whahah jah man… :smiley:

K HEB ER EGT VET VEEL ZIN IN MAN!!!

nou k spreek je vast nog wel op msn ofzo :slight_smile: :slight_smile:

kuss lara :huh:

**

Originally posted by lara@09-07-2003, 20:35:48

whahah jah man… :smiley:

K HEB ER EGT VET VEEL ZIN IN MAN!!!

nou k spreek je vast nog wel op msn ofzo :slight_smile: :slight_smile:

kuss lara :huh:

:lol: JA MANN>. … IKKUH OOK MANNN… KANNIE MEEEER STUK MIJN VAKANTIE>> MAN>. :P:P neeeeej geintjuh… haha… ik heb der egt zin in… :):slight_smile: ennuh hopuh dat et ook leuk word die laatste week eh… :P:P haha… greets mij…

whaaa! sorry dat ik niet antwoorde maar ik was lekker een weekje in luxemburg met vrienden…gna gna

ik ben trowens net 16 enne…als je nog wat over me wil weten ofzo kun je op me site kijken>>> www.chaos-romina.tk

jaja…lekker reclame maken voor me site-tje :stuck_out_tongue:

ik ga de 19de en blijf 7 dagen

later! :slight_smile:

**[FONT=Times][SIZE=1][COLOR=red]

hahah jah sorry dat “man” heb k van een vriendin over genomen is egt vervelend :blink: maja

het word vast wel leuk de laatste week als ik je kan vinde tenminste hahah :rolleyes:

en me niet uitlaggen door mijn witte verschijning he?! B)

kuss lara

hahah jah sorry dat “man” heb k van een vriendin over genomen is egt vervelend :blink: maja

het word vast wel leuk de laatste week als ik je kan vinde tenminste hahah :rolleyes:

kuss lara

Originally posted by lara@13-07-2003, 12:06:34
** hahah jah sorry dat “man” heb k van een vriendin over genomen is egt vervelend :blink: maja

kuss lara **

:lol: shall i furgivu joe? MAN! maaarruh jammer datje romina dan nie kanne zien… :S… ik ga ook de 19 e weg… dussu xieju daar… zal zwaaiun…

begin nu alvast… swaai swaai…

Ehm maaarruh zal alvast zeggen dak 15 ben en nie 3… mocht da zow lijken aan muh typuh te zien… :):)… Dikkuh kuzz 4 u both! Oja en ben meisje… dussu nie jongen… en hetero… —> maaar wel een kusjuh… ? JA Maark ga nu stoppuh de zon schijnt hier in NEDERLAND namelijk ook… :smiley: :rolleyes:

heej mense gaan der nog leuke meisies rond 15 jaar naar el delfin verde van 26 juli tot 9 augustus ik hoop ut wel!!! Laat ffies een berichtje 8er laterzzzz afz. Lex

IK HEB ZIN IN VAKANTIE :smiley: Maar ik ga pas 26 juli naar die

camping :frowning: Ik wil nu :rolleyes: Hahaha mense die ook rond 1

augustus gaan laat ff een berichtje 8er of voeg me ffies toe alex_de_lange@hotmail.com xie jullie daar wel Laterzz

Heej mense wie naar el delfin verde gaan en rond de 15 zijn voeg me

ffies toe op msn pleass kenne we ffies lulle over die camping ik spreek

jullie later wel <_< m$$L, L@T€RZZ PS: Hier is mn adres

alex_de_lange@hotmail.com

Originally posted by lara@05-07-2003, 13:20:00
** hej hej
ik ga ook naar el delfin verde!
ik heb er ook veel zin in maar ik ga er pas 1 augustes heen dus ik denk niet dat jij er dan nog bent maja
kuss lara **

EEJ

ik ben Justin en ben 15 jaar en ik kom op 2 augustus aan, en 2 vriende van me kome de 3de en 4de aan, kennen de gene die dit leze en er ook 2 augustus zijn mij op msn toevoege? me adres is jusss@lycos.nl

dan kenne we misschien wel iets afspreke, ik ben der al 3 keer geweest, dus ik weet goeie plekken om af te spreke.

Adios!!
Justin