El Delfin Verde

nou mensuh
ik kom waarschijnlijk als laatste aan van iedereen hier <_< !!kvertrek pas de 7de van huis, en kom de 9de aan!!maja is dur dan nog iemand daar ?!!
die mag dan op de 10de mee mun 16de verjaardag viere :smiley: :smiley: :smiley: !
khoor ut wel weer
kuss maartje

heej mense!! B)
ben gister trug gekome uit spanje!!!
was egt zoooooooooow vet ik wou dat k daar kon blijve!!!
heb heel veel mensen lere kenne maar niet iemand hier van het forum…:S
elke avond op het strand heb ik nog meer mensen leren kenne maja dus niet iemand van jullie das best wel kut maja
owjah die chus van het animatie team is zooooow lekker :stuck_out_tongue: vinde jullie niej? hun ware egt vet aardig ze ginge altijd tege ons prate enzo egt relaxed
maja k hoop dat jullie net zoon vakantie als mij hebben gehad!!
luf joe!! xx lara

Ik Wou Helemaal Niet Weg!!!

Ik heb jou ook nie gezien… :cry:

Ken je leonie koster??

zijn er ook nog mensen die die idiooten hebben zien staan die steeds KIKO KIKO riepe??

jah jah justin ikku :D:D maja dat wis je al hahah
doe maar de groete aan iedereen die daar nog meer bij was en aan maarten van mij haha ze kenne me niej maja maak niej uit :smiley:

hej linda egt kut dat k je niej meer heb gezien ik wist ook egt niej waar k moest zoeke welke C stond je? ikku c11

luv ya xx lara

Ow Sorry Linda… Neej Ken Geen Leonie Koster… :mellow: De Naam Komt Me Wel Bekend Voor… :blink: Is Ze Van Vakantie Of Van Thuis?
:wub: Ya All ~xx~ Lara :slight_smile:

Justin En Ik Hebben Besloten Dit Forum Actief Te Houden Dus Iedereen Ff Mee Helpen Aub :smiley:

**[SIZE=14]
INDERDAAD :smiley: IS IEDEREEN WE ZO ENTHOUSIAST OM HIERAAN MEE TE WERKEN?? MISSCHIEN ZIEN WE MEKAAR DAN OOIT WEER OP DELFIN VERDE :smiley: :smiley: :smiley:

:huh: hee lara, volges mij zijn we nog de enige hier :unsure:

**Jah Volgens Mij OOwk Beetje Saai Maja Dan Houden Wij Hem Zelf Actief :stuck_out_tongue:
K Ga Wel Ff Een Oproep Ergens Planten :lol:

**

**WooW SaaiE MensE HieR HeE!! -_-
NiemanD HelpT MeE DiT ForuM ActieF Te HoudeN :o
ZelfS JustiN NieT!! :frowning:
KoM Op JusS En De ResT!!
JullieJ KunneN HeT BesT!! B)
:wub: Ya ~xx~ LarA
**

Hoi hoi,

Even laten weten dat ik een jaar op deze camping gewerkt heb dus nocht er iemand vragen hebben leef je uit.

Pob

**OOOOOOOOOOOHW!!!
WERKTE JE DAAR IN T ANIMATIE TEAM?!?!
EN WELK JAAR WERKTE JE DAAR?!
ALS UT DIT JAAR WAS HEB K JE VAST WEL GEZIEN :smiley:
EN DAN KEN JE CHUS OOK WEL NATUURLIJK!!

sorry ben helemaal verliefd op die camping…
ben er dit jaar voor het eerst geweest en wil er zeker dit jaar weer heen!
me ouders gaan dit jaar naar een andere camping… :angry:
maja is al opgelost hoor…:smiley: ik ga namelijk met justin mee in ze koffer/tas :P:P

XxX Lara**

*** HaLlOw PoB?***

mEnSe aLlEmAaL fF nAaR ---------> wWw.El-Delfin-Verde.NL <---- gAaN!! = sItE vAn mIj eN jUsTiN :smiley: Is TrOtS :stuck_out_tongue:

[FONT=Impact][SIZE=7]
:lol: El Delfin Verde sux! Castell montgri roeleert!! :lol:

Halloow mensen!!
ik ebn frouke en ik kom ook elk jaar op el delfin! erg gezelliej… ik wil best helpen het hier een beetje actief te houden hor…
volgens mij ken ik jullie allemaal niet?? :unsure:
xXx frouke

:rolleyes: hallo @llemaaal,
Wij zijn vorig jaar ook geweest en ik moet zeggen het was daar te gek mijn oudste dochter Sharon 16 en Shirley 10 en Ryan 4 willen er dolgraag weer heen en wij zelf ook alleen gaan er nu 2 kinderen meer mee 1van 6 en 1 van 3mnd nu is mijn vraag wie weet of je ook naast een caravan of bungalowtent een eigen tentje mag plaatsen en wat dat kost .En waar ken ik het beste boeken ??? Wie wil ons helpen want wij willen er zooooooo graag heen want het is een te gekke camping

Groetjes Marjon