je moet gewoon naar www.eldelfinverde.com gaan volgensmij kom je dan al eenheel end… je mag wel een tentje ernaast volgens mij hoor… heb ik ook altijd!
En die chus is idd errug lekker!!! ben nog met m op defoto geweest! jammer dat ik dat weer verpest heb:
xXx frouke
Originally posted by pob@14-10-2003, 15:11:39
** Hoi hoi,
Even laten weten dat ik een jaar op deze camping gewerkt heb dus nocht er iemand vragen hebben leef je uit.
Pob **
hoe boek je het goedkoopst??? B)
Is dat die camping die je vanuit het dorp via een kilometers lange weg bereikt? Als je iets wil doen moet het op de camping want hij ligt vele kilometers verwijderd van het eerste dorpje
Originally posted by frouke@18-01-2004, 19:30:41
** je moet gewoon naar www.eldelfinverde.com gaan volgensmij kom je dan al eenheel end… je mag wel een tentje ernaast volgens mij hoor… heb ik ook altijd!
En die chus is idd errug lekker!!! ben nog met m op defoto geweest! jammer dat ik dat weer verpest heb:xXx frouke **
hihi jah ik ook hij is perfect gelukt en zit al het hele jaar in me agneda
elke x als ik hem open doe denk k weer aan vakantie…zucht ik wil zo graag weer terug ![]()
k ga trouwens dit jaar naar castell montgri…:S ben k al 1 x geweest maar k vond m echt NIET relaxed ofzo…:S
el delfin verde roeleerd!!! :D:D
Originally posted by jan wim@05-02-2004, 12:56:01
** Is dat die camping die je vanuit het dorp via een kilometers lange weg bereikt? Als je iets wil doen moet het op de camping want hij ligt vele kilometers verwijderd van het eerste dorpje **
jah die jah maar is zeker wel de moeite waard :D:D:D:D:D:D
Originally posted by Jermainelachman@02-01-2004, 05:10:48
** [FONT=Impact][SIZE=7]
:lol: El Delfin Verde sux! Castell montgri roeleert!! :lol: **
ieuw…:S:S daar ga k dit jaar weer heen bah bah bah k heb echt geen zin :S
Wat is het wat jij top vind aan el delfin??
noem de voor en nadelen…
owja…haha
als je wil heb ik nog een paar leuke fotos van chus of het animatie team.
Originally posted by Bartender@16-02-2004, 17:07:13
** Wat is het wat jij top vind aan el delfin??
noem de voor en nadelen…
owja…haha
als je wil heb ik nog een paar leuke fotos van chus of het animatie team. **
uhm… jah gewoon hele grote camping, elke avond leuke dingen te doen bij de voorstellingen, aardige mensen die er werken, groot mooi zwembad, discotheek aan het strand die 's avonds open ging, een bar op het strand :D:D, mooi strand waar je zo oploopt, 's avonds de gezelligheid op het strand met alle mensen die je kent daar :D:D dat vond k nog wel het leukste aan alles ![]()
nadelen heb ik eigenlijk niet…:S
ooooooooooooooooooooooohw wil je die foto’s naar me sturen please :D:D:D ik heb maar een paar foto’s maar niet van iedereen… ![]()
[FONT=Arial][COLOR=red]
Heej, Ik ga ook naar El delfin verde ( late reactie…) Heb er ook heel veel zin in! Ga van 10 tot 30 juli ofzo…
daag xxx ![]()
je kan beter naat castel montgri gaan.
Een veel leukere camping en vlakbij het centrum waar je wel een paar vette discotheken hebt zitten. :blink:
Ik ben 2x op castel montgri geweest en het is me echt super goed bevallen. B)
Veel jongeren, discotheek op de camping en over de hele camping zijn er 3 zwembaden en ook trouwens nog een bioscoop. B)
Hele leuke camping, echte aanrader.
groetjes, Frank
wat een onzin dat zit niet zo dicht bij het strand
eldelfinverde ruleert 10x beter als castelle montgri
maar goed …als je op beide nog nooit geweest bent trek dan niet je conclussies
dr is wel een animatie team en ook een bios en zo een groot zwembad als EDF hebben ze niet in Castelle ![]()
Heey!
Wie gaan er dit jaar ook?!
Wij gaan ongeveer van 9juli tot 20 juli… wie nog meer???
Is het er leuk enzo?!
Wij zijn beide 16 jaar. Misschien kunnen we msn uitwisselen ofzo?!
Kus!!
Heeeejj!!
Wij gaan ook naar el delfin verde!! B)
Zooooo zin in!! ![]()
Wie gaan dr nog meer…?
Wij gaan van 10 juli tot 24 juli…
Nahjaaa word vast superrr!
Kuss! ![]()
hebben jullie msn!?!
xxx
Haalloow Mensenn…
ikk Gaa dit jaar weer Na el Delfin;)
Vorige 4 Jaar Ook geweest…
Tis Egt Superrrr…!
Gezellige Mensennn… Etc;)
Kunneh Diegene Die rond De Periode 9 Juli/tot Begin augustus Gaan Me Toevoegen Ofsoo.?![]()
Dkke Sjoenn…
Laura.S.
YEAH!! HET FORUM LEEFT WEER!!
Sorry lara, had het een beetje druk de laatste tijd, dus kwas het forum een beetje vergeten :unsure:
Ik ga dit jaar van 23 juli tot 7 augustus geloof ik, mensen zin om af te spreken???
Adiossss
Jussss
ps. 25 juli ben ik jarig, dus dan is het feestje bij mij ![]()
Zozo… het wordt dus nog gezellig:P haha hoe oud zijn jullie allemaal?? Ik ben er geloof ik vanaf 16/17 juli tot 6 augustus en ben 17 jaar… ![]()
Heb ook zker zin in Spanje :rolleyes:
xXx frouke
Ik word 25 juli 16
Originally posted by frouke@22-04-2004, 15:41:39
** Zozo… het wordt dus nog gezellig:P haha hoe oud zijn jullie allemaal?? Ik ben er geloof ik vanaf 16/17 juli tot 6 augustus en ben 17 jaar…
Heb ook zker zin in Spanje :rolleyes:
xXx frouke **
Hee, dan zitte wij een deel tegelijk op de camping!
idd… jij bent er alleen langer:( ik wil ook langgg! hahaha maarja… kennen jullie al leuke mensen die ook weer naar de campign gaan??