El Delfin Verde

haha, ik ga ook 2 weke, ik kom alleen later aan.

Er komen in ieder geval 2 vrienden van bij mij op school ook tegelijk met mij aan, en verder nog een vriendin van vorig jaar uit eindhoven, en als ik er een week zit nog een belg die ik al 2 jaar niet meer gezien heb.

en bij jou/jullie?

beter :smiley: hahaha al mijn vriendjes zijn nu naar een andere camping <_< Verder komt er wel een heeeeeel erg leuke duitse jongen rond de 20ste :smiley: en misshcien een andere duitser rond augustus…
Voor de rest loopt 3kwart van mijn family rond :stuck_out_tongue:
Dus t wordt vast gezellie! Msn uitwissele??
xXx

Ik wil ook zoooooooo graag terug!! :frowning: :frowning:

ik ga gewoon naar dat stomme castell montgri…=S echt TE saai |-)
veel plezier allemaal daar… ik ga me van 5 juli tot 23 juli HARD vervelen… :frowning:

is btw niet erg hoor Justin was ik ook :stuck_out_tongue:

ja, is ook wel jammer dat je eerder gaat, anders hadden we nog wat af kunne spreke in estartit ofzo…

misschien is het leuk als iedereen een link naar een foto van zichzelf plaatst, kunnen we alvast een beetje zien waar we tege lulle

ff eentje van mij zoeke… schik niet
haha, ik kan geen normale vinde :-p dus dan maar deze :stuck_out_tongue:

http://www.geinteam.nl/jus/DJ%20Jusss%20at…he%20schalm.jpg

:Ptoch nog een beetje normale gevonde :stuck_out_tongue:

http://www.geinteam.nl/jus/Iris%20en%20jus.jpg
:Pkben dus het mannetje he!:stuck_out_tongue: da meisje die erbij zit is me beste vriendin

ben jij nu nog 15?? :huh: hahaha
euhm… ja anders voegen jullie mij ff toe op msn… danzie je daar wel een foto van mij:P haha anders komt gelijk niemand meer op deze site :stuck_out_tongue:
–>froukeleeuwendal@hot
adios! xXx

ehhh ja, kben nog 15… 25 juli 16… is dat zo erg dan??

nee hoor… is niet erg :smiley: ik had je alleen wat ouder geschat… :stuck_out_tongue:
hihi…

hahaha, dat hoor ik wel vaker :stuck_out_tongue: ben ook bijna 1,90m maar tog eg nog net geen 16 :stuck_out_tongue:

w0000w! das nie eerlijk! jij bent groot en ik ben klein :frowning: moehoehoehoe!

hahaha, tja, ken er ook niks aan doen :stuck_out_tongue: maar nu heb ik nog steeds geen foto omdat je nog niet online ben geweest :frowning: mail anders ff :stuck_out_tongue:

ik ben wel online geweest:P :smiley:

zijn er nog andere mensen die ook naar de camping komen??

jeetje wat een gezelligheid hier <_< waar is iedereen gebleven?

HIER BEN IK! HIER spring**spring :stuck_out_tongue:

JOEPIE! :smiley: toch nog iemand!!
maar waar is de rest? :angry: We zijn geloof ik nog de enige diehier actief zijn! :stuck_out_tongue:

Niehiet :D, ik ben er nu, ben wel nieuw, maar blijf wel actief hiero ;), ik ga ook naar delfin, zal wel ergens half juli tot augustus zijn, zal ff navragen hier B)

Greezt Jeroen (14 jaar)…

o beter, ben je er al eens eerder geweest??

Heb je toevallig nog broers of zussen van mijn leeftijd?(17) wel gezellig dat het hier weer een beetje actief wordt :smiley: :smiley: We moeten meer reclame maken voor deze site :stuck_out_tongue:
adios!

Hahaha, mag ik dan ook met je omgaan als ik eenmaal 16 ben daar? :rolleyes: offe, heb je er geen grote problemen mee dat ik de eerste 2 dage 15 ben? :smiley:

Misschien is het ook wel leuk als we hier een keer een dagje Aqua Brava afspreke ofzo??? (ja, ik zal wel even helpen B) http://www.aquabrava.com/english/default.htm) )