Hahaha
:rolleyes:
tuurlijk mag jij met mij omgaan!
hihi…
is juist bter dat je eerst nog twee dagen 15bent:P kunne we een vette party houden als je jarig bent
![]()
dan vieren we dat je erbij hoort
hahaha ![]()
jeeeeeeeeej, hahaha, o o, kome tog geen enge ritueelen aan te pas he? ![]()
Ik weet niet wat jij verstaat onder “enge rituelen” hahaha
Dr gaat vast niks raars gebeuren ![]()
joepiee
ik ben geabboneerd op dit forum! :rolleyes: elke x als er een bericht is achtergelaten krijg ik een mail! :rolleyes: ![]()
justin=mijn redder!
![]()
anders werd ik even gestalkt!
hahaha tnx dude! ![]()
whahaha, nu al geaboneerd :blink: haha
stelt nie veel voor hoor, je krijgt 1x er dag een mail als er iets gepost is, en elke keer als er iets over spanje geopend word krijg je een mailtje :o
hahahaha, graag gedaan hoor ![]()
[edit] Weten jullie trouwens dat we nog 24 berichten moeten voor we het drukste topic zijn van de site
alleen * vakantiewerk op TENERIFE (aangeboden)
- staat nog voor met 111 reacties, wij hebben er nu 87, en dat vakantie werk op tenerife heeft niemand meer op gereageert sinds 26-04-2003 we komen er wel hahaha [/edit]
we gaan dr flink tegenaan
Wij worden echt het gezelligste forum
![]()
Iedereen zit nu vast “gezellig” op school :blink: Hehe!
Ik zal zo eens opzoeken over aquabrava in platja d’aro!! heb toch niks te doen
![]()
Hoppa! hier een link naar een apresski tent in estartit!
http://www.apresskihut.com/
voor de rest kan ik niet veel vinden
Ben niet zo goed in spaans ![]()
De site van el delfin is helemaal veranderd
Of was dit al veel eerder gebeurt? haha is de eerst x dat ik het zie…
Kheb wel een coole avatar he??
:rolleyes: :lol:
kga zo mn cijferlijst halen op school :unsure:
:o inderdaad! na 100 jaar is het wonder eindelijk gebeurd! :o de site is veranderd!!whaaaaaaaaaa
Heeee
Justin heeft een foto!! hoeheb je dat voor elkaar gekrege? bij mij zeitie dat dat niet mogelijk was:S vaaag! wel cool! :rolleyes: helemaal orange
ga nog een poging wagen om een foto erop te zette…
hahaha, koninginnedag geamaakt :-p hele dag en avond zo rondgelopen
volgend jaar alleen onyhoude dat iik me shirt moet strijke, want daar kreeg k behoorlijk wat commentaar op. haha, en die pet was toch wel erug warm! die neem ikook wel mee naar spanje ![]()
ik neem mijn pet ook mee
wel koel! ik was met koninginnedag ook in oranjebroek haha… Kvond dat er niet veel mensen in het oranje gekleed waren bij ons ![]()
Nee, ik ga er voor de 1ste x heen, heb er wel vet veel zin in B)
Kej dan, heb je ook msn, en hoe oud ben je? en waar kom je vandaan? en wat een vrage he
? :rolleyes:
[edit]Sorry, haha, ff terug gelezen, en je ben 14, oeps, naja, scheelt weer een vraag
[/edit]
Und hast du bruder oder schwestern?? ![]()
nou zeg, jeroentje is niet heel erg actief ![]()
wast gister nog leuk op deverjaardag jus?? :rolleyes:
wij ware gister de eerste en ook zowat de laatste hahaha was echt superrustig <_< echt saai… dan kom je ook niet los ofzo hahaha :lol: