Glucklich bin ich dabei!! joepieee!!! word t een groots feest?
Ik kijk er nu al naar uit
Er komen geen enge rituelen hoor jus :rolleyes:
ahhh jammer da ik daar ni bij ben dan!! Ik ben dan alweer op me volgende vakantie, renesse
ā¦
hoe zet je trouwens zon foto bij je naam???
Dan moet je in dat oranje omlijndevak(bovenaan)⦠Bij: je bent ingelogd als marit daar staat ook persoonlijk⦠daar moet je op klikken en dan zie je t vanzelfgeloof ikā¦
He! ik ga voordat ik naar spanje kom naar renesse/haamstede!
Erg leuk daar!! Ben jedr eerder geweest? Waar kom je eigenlijk vandaan??
Ha mensen,
Wie gaat er van 28 juli tot 9 augustus naar delfin verde?
ik ben 18
ik hoor 't wel. Later!!!
Laat anders ff een berichtje achterā¦
ikke!!
ik ga de 5e al weg⦠maar ben er wl al als jij komt⦠Het lijkt erop dat het nog gezellig gaat worden ![]()
Ow, vertel, wat ben je van plan dan? ![]()
pff ikben helemaal n iks van plan!!! :ph34r: k zei alleen maar dat ik d8 dat ht gezellig zou worden⦠nouja⦠ik ga dr vanavond vandoor⦠dus dan zie ik je n og wel in spanje justin⦠anders laat je ffies horen als je er bent⦠of bijna bent? nouja we spreken elkaar denk ik nog wel voor ik wegga
dagdag andere mensen!! ![]()
Ik ben Nelson -16- en ik ga dit jaar naar Delfin Verde van 18 juli tot 1 augustes. Een par vriende van me komen ook. Twee zzn bijna 18 en andere is 16. Laterz op Delfin Verde!! ![]()
Originally posted by lex55@19-07-2003, 14:49:03
** heej mense gaan der nog leuke meisies rond 15 jaar naar el delfin verde van 26 juli tot 9 augustus ik hoop ut wel!!! Laat ffies een berichtje 8er laterzzzz afz. Lex **
ik ga de 27e juli t/m de 10e augustus ik ben der nog nooit geweest maar is het daar wel leuk???
mensen die er rond die tijd ook naar toe gaan moete me anders maar ff toevoege lonsdale_meiske@hotmail.com
xxxies mandyke
:blink:
Originally posted by Ball@07-07-2004, 17:08:23
** Ha mensen,
Wie gaat er van 28 juli tot 9 augustus naar delfin verde?
ik ben 18
ik hoor 't wel. Later!!!
Laat anders ff een berichtje achter⦠**
ik ga van 27 juli tot en met 10 augustus is dat ook goed
owjaaah ik ben trouwns 16 en ik ga same met nog een meidje en die familie
xxxxmandy :blink:
[FONT=Geneva][SIZE=7][SIZE=14][COLOR=red]
Hey mensuhā¦! Ik ga oowk van 5 augustus tot 15 augustus naar el delfin verde ā¦! Ik ben er nog nooit geweest maar een vriend van mij Glenn gaat dit jaar oowk weer en zeg dat het egt vetjuhs is ⦠Als je er bent als ik er oowk ben reageer dan ff en wil je meer over mij weten of weten hoe ik eruit zie kijk dan ff op mandyās webpageā¦!
Anders tot danā¦! Doeiā¦Veel Liefs, *ā¦{Mandy}ā¦*
B)
Originally posted by mandyvannispen@18-07-2004, 19:56:26
** [FONT=Geneva][SIZE=7][SIZE=14][COLOR=red]
Hey mensuhā¦! Ik ga oowk van 5 augustus tot 15 augustus naar el delfin verde ā¦! Ik ben er nog nooit geweest maar een vriend van mij Glenn gaat dit jaar oowk weer en zeg dat het egt vetjuhs is ⦠Als je er bent als ik er oowk ben reageer dan ff en wil je meer over mij weten of weten hoe ik eruit zie kijk dan ff op mandyās webpageā¦!
Anders tot danā¦! Doeiā¦Veel Liefs, *ā¦{Mandy}ā¦*
B) **
Eey mandy. Glenn hier et word zeker vet daar een paar maten van mij van vorig jaar komen ook trug dan ken je met hun kennismaken
![]()
Maar ik zie je daar dan en de rest ook. Doei!!!
Heeej! ![]()
Ik ben gaah van 9 aug. tot 23 aug. naar el delfin verde!
Ik ben 15 jaar oud⦠en er gaat nog een vriendin van mij mee⦠die is ook 15 jaar oudā¦
Zijn hier jongens & meiden die er dan ook heengaan?
mijn emailadres is: linnietje4life@hotmail.com
Voeg me please toeā¦
D0ei -xxx-jes Linda ![]()
Hee iik ga ook naar el delfin verde ik ga zaterdag 29 juli en blijf 2 weken, ik ben zelf 14 jaar, ik zoek wat mensen die daar ook heen gaan, dan kunnen we msn ofz0o uitwisselen, ik heb namelijk géén zin om 2 weken gzellig met me familie te zitten beter leer ik nieuwe mensen kennen⦠njaa als je interesse hebt hoor ik t wel
xxārosan
Hey!
Ik ben nick 16 jaar en ga dit jaar ook naar El Delfin Verde voor de eerste keerā¦
Samen met me zusje en nog een vriendinnetje van haar (14 jaar)
Beter word het een beetje gezellig daar:P
Kga van 29 juni tot 14 julie dacht ik;)
Meer mensen die rond die tijd gaan?
Hoi,
Leuk dat je daar heen gaat, ik ga er niet heen maar ben er wel geweest en het is daar erg gezellig.
Veel plezier!
haai allemaal
ik ga 10 juli vertrekken naar eldelvinverde
en ik kom de 11de aan
zijn er nog meer die er dan zijn?
ik blijf er drie weken
ik ben 14 jaar
voeg me msn maar toe
[EMAIL=ājzt_nathalie@hotmail.comā]jzt_nathalie@hotmail.com
kusjeeeeeeeeee:zon02:
27 ste juli ben kom ik aan op el delfin verde,
vorig jaar was het leuk, dit jaar word het nog leukerā¦
Nog mensen die ook rond de 27 julie aankomenā¦
en blijf lekker 3 weekiesā¦
Lekker partyƩn
ik ben 19jaar
zeker alleen maar jonkies die gaan of zijn er ook nog wat ouderen dit jaar???
laat het maar effuh wettuh
ik ben er ook rond die tijd kom de 27 juli aan en rond 17 augustus weer trugā¦
hoi allemaalā¦
ik ga dit jaar voor de 6e keer naar deze campingā¦altijd erg gezellieeeā¦
ik kom 10 augustus aan op de camping en blijf 3 weken dus tot eind augustusā¦
ik ben 18 jaarā¦
hopelijk komen er nog meerā¦