Ik vertrek morgen voor twee maanden naar Bangkok en graag zou ik hier het EK volgen, waar kan ik dit het beste doen? Aangezien sommige matchen pas om 02h zullen beginnen… Er werd mij Nana aangeraden, maar dit is een hoerenbuurt naar ik heb opgezocht en alles is daar rond 02h ook dicht.
Als ik aan een ‘hoerenbuurt’ denk, denk ik eerlijk gezegd meer aan de Wallen in Amsterdam waar de dames van plezier achter een raampje op klanten zitten te wachten…
Tuurlijk, Nana is een van de 3 redlight districts in Bangkok gericht op buitenlanders (Soi Nana, Soi Cowboy en Patpong) waar je veel barretjes vindt met ‘animeerdames’ die tegen betaling met je meegaan. Maar absoluut niet te vergelijken met de Wallen.
Je kan in Soi Nana prima een biertje drinken in een van de barretjes buiten Nana Plaza en als je voetbal wilt kijken, raad ik je Stumble Inn aan: Redirecting...
Hier wordt elke dag sport uitgezonden dus daar zit je zeker goed. En ja, er zitten dames, maar je hoeft niet bang te zijn, ze doen je niks ![]()
Of je kan naar de Nederlandse bar/restaurant The Green Parrot: http://www.grandcafegreenparrot.com/
Ook hier wordt Euro 2016 uitgezonden.
En in de backpackers-straat Khao San zullen er ook genoeg mogelijkheden zijn.
Maar inderdaad, de meeste uitgaansgelegenheden sluiten om 2 uur. Je kunt zeker nog wel wat vinden waar de nachtwedstrijd uitgezonden wordt, en anders kan je op je hotelkamer kijken. Het wordt uitgezonden op een Thaise zender.