Bkk@night

Heyall,

Ik, M-28, ga 26 augustus 2005 on my way to Thailand. Dit doe ik samen met mijn vader en heb er erg veel zin in. Al kan ik me voorstellen, dat ik toch echt een keer het echte nachtleven van Thailand gezien moet hebben. Ik ben er toch al 2 keer eerder geweest, maar it just never happened @ night. Omdat dat dan ook wel weer leuk is om dat met iemand samen te doen, bij deze de vraag wie o wie er in dezelfde periode, 27-28-29 augustus, in Bkk is, en zich afvraagt hoe het nachtleven van Bkk is? Iedereen die al een cocktail voor me kan bestellen, en ook suggesties zijn altijd welkom.

CU some night in Bkk…

Raampie

Als je het ware nachtleven wil zien, meemaken, voelen, dan moet je allereerst naar het Nana Plaza Entertainment gaan. Agekort (NEP).
Het is een plaats een soort stadionnetje zou je kunnen zeggen met begane grond en 2 verdiepingen vol met GOGO bars, en vele shows, en genoeg te drinken en te eten.
Als je dit gezien hebt, moet je maar eens vragen aan de TUKTUK chauffeur om je te brengen naar Soi Cowboy (Soi 23). Is vanaf Nana Plaza, ongeveer 100 bath, ik denk zelfs goedkoper.
Dan kom je in een klein smal straatje, ongeveer 200-300 meter lang met links en rechts barretjes en gogos.
Dit zijn wel de beste plekken om te gaan verkennen.
Drank is voor een buitenlander goed te betalen en komt niet boven de Euro 2 uit. 100 Bath.
Hier zul je dus je ogen uitkijken en meemaken wat het echte nachtleven is van BKK. Begintijd is 20.00 uur tot 01.00.
Als je dan nog vermaak wilt hebben, dan moet je aan de Sukhumvit gaan zitten, daar kun je tot 06.00 in de ochtend bij de plaatselijke stalletjes gewoon drank bestellen of wat te eten.
Ik ga zelf 31 Augustus weer terug, en ben vanaf 3-4 September daar ook weer.
Als je vragen hebt, of wat dan ook, stuur een mailtje.

groetjes Peter

Check de clubs in Sukhumvit area.

Hoi,

Ik persoonlijk vind Nana Entertainment Plaza en Soi Cowboy geen goede afspiegeling van het nachtleven in Bangkok. Je ziet hier alleen maar Thaise, jonge vrouwen in een bikini’tje dansen op een podium, wachtend tot een rijke farang ze meeneemt naar hun hotel. Deze vrouwen zijn enkel en alleen op zoek naar sex met een buitenlander, zodat ze geld kunnen sturen naar hun familie (of echtgenoot) om hen zo te onderhouden.
Je kan beter een van de trendy uitgaansgelegenheden bezoeken zoals bijvoorbeeld de Q-bar (Sukhumvit soi 11 geloof ik), Mystique of Bed Supper Club. Dit zijn goede en bekende nachtclubs.
Wat inderdaad wel erg leuk is, zijn de vele eetstalletjes 's nachts op de stoep van Sukhumvit Road. Nadat de stalletjes met kleding weggehaald zijn, worden er stalletjes neergezet waar je tot vroeg in de ochtend kan eten. Goedkoop en erg lekker !!

Als je echt tussen de thaise studenten wilt stappen moet je naar Hollywood gaan. Erg groot en altijd live muziek. Techno en house. Geen gestrip en sex industrie. Als je naar de WC gaat mag je als rijke westerling altijd voor en word je gemasseerd, gekraakt en eventueel richten ze voor je.
Naast Hollywood zit nog een andere tent, dance fever. Minder leuk maar wel goedkoper.
Nana Plaza is alleen voor als je niet met je echtgenoot gaat en zin hebt om een pootje krikken. (niets mis mee overigens… hihi)

Zie Hollywoordbkk.com of zoiets.

Hi,
ik heb net al die berichtjes gelezen, maar geld dat ook voor jonge vrouwen?
zelf ben ik 20, geboren in thailand (dus thaise) maar zowat al mn hele leven woon ik in nederland.
volgend jaar ben ik van plan om voor 3 maanden naar thailand te gaan en dus wil wel lekker feesten.
mijn ouders en familie raden het af om alleen te gaan, verder weet ik zelf mn god niet hoe het allemaal aan toe gaat :unsure:
dus hebben jullie enkele tips en/of ervaring om mee te delen?
tanx

Chaowana