eind oktober Tanzania

Hallo,

wij zijn ons aan het verdiepen in een reis Tanzania voor de laatste twee weken van oktober.
Waar het ons vooral om te doen is zijn de safari’s (niet om de Kilimanjaro te beklimmen) maar is deze tijd nog wel gunstig of kunnen we dan beter in een andere periode gaan. We weten dat de grote trek idd in andere tijden valt, maar de periode in oktober is voor ons nu even een gunstige vakantie periode, maar het zou ook zonde zijn om toch een aardig bedrag uit te geven en dan vervolgens niets te zien…
Alvast bedankt !

Mike en Mirjam

Hallo Mike,

Wij zijn ook in oktober geweest en het was fantastisch
Wij hebben midden in de migratie van de gnoes gezeten.
In deze periode komen ze vanuit Kenia terug naar de Serengeti en is er juist heel veel te zien.
Tevens is het hoogseizoen voorbij en zijn de prijzen een stuk lager.

Ik zou wel een reis op maat laten maken en niet via de " grote " touroperators boeken.
Wij hebben gereisd met een gids die echt top was en nu zijn eigen bedrijf gestart is. ik kan hem je echt aanraden.
Zijn naam is Augustin en hij wordt momenteel geholpen vanuit Nederland met het opzetten van zijn eigen bedrijf.

www.opsafariintanzania.nl

Hoi Bedankt voor je reactie .
We zijn al met een aantal offerte,s bezig .
Hebben jullie alleen safari gedaan?
Wij zitten nu nog iets te verzinnen om tussen de safari,s door te doen voor een beetje afwisseling .
Alle iedeeen zijn welkom .
Vrg Mike

Hallo Mike,

Er zijn inderdaad wel wat leuke dingetjes te verzinnen
Je kan een bezoek brengen aan lokale bewoners , wandelingen onder begeleiding van een ranger en zelfs schooltjes en weeshuizen bezoeken.

Ik zou gewoon de vraag eens bij Augustin neerleggen
Ik kan hem je echt aanbevelen.

Hoi .
We zijn op het moment al bezig met een prive gids die ook al met veel ideeetjes komt waar we voor nu een goed gevoel bij hebben.
Kijken eerst dat even aan en hebben we twijfels doen we hem zeker even mailen .
Bedankt weer .
gr Mike