Eind juni naar Starigrad met Labyrinth

Ik wil graag eind juni met Labyrinth naar Starigrad op het eiland Hvar. Zijn er nog meer mensen die in deze periode gaan of afgelopen jaar zijn geweest? Zijn er mensen die wel goeie ervaringen hebben met Labyrinth (lees veel negatiefs). Ben niet zo heel erg bang dat het tegenvalt: de zon schijnt, je zit op een prachtig eiland en overal kom je leuke mensen tegen!

Gisteren besloten om deze reis naar Staringrad te boeken. De zon schijnt daar, prachtig gebied volgens mij waar veel mogelijkheden zijn. Ik ga een weekje actieve dingen doen en blijf nog een week daar om rond te trekken en iets van de omgeving te zien.
Misschien zien we elkaar, anders wens ik je een fijne vakantie toe.
Groeten,
Paul

Hoi Paul, bedankt voor je reactie! Mijn plannen zijn gewijzigd, ik ga naar Italie deze zomer. Ik wens je een hele goeie reis! Groeten!

Ik ben enkele weken terug in het plaatsje Starigrad geweest, en het was werkelijk een sprookje!! Zulke romantische steegjes, nauwe straatje, pleintjes en binnenplaatsjes… WOW! In de omgeving de prachtige lavendelvelden… Dus : ga! Verder kan ik je niets vertellen over labyrinth…

Enjoy!