Wij, gezin met drie personen, zouden komende zomer graag willen eilandhoppen. Ons idee: ticket kopen naar bijv. Santorini en dan daar een klein hotelletje zoeken, na een dag of drie naar een volgend eiland gaan etc. De vluchten is geen probleem, maar kun je er van uitgaan dat er altijd vrije kamers zijn op de kleinere eilanden? Ook Simi lijkt me een leuk eiland en wie weet hebben jullie nog meer tips/ervaringen. Graag hoor ik ze!
Groet, Wilma
Hoi Wilma,
Zelf vertrek ik binnen twee weken naar de Griekse eilanden, wel met de tent en dit voor drie weken, joehoe !
Wij gaan Santorini, Naxos, Paros, Anti-Paros, Folegandros en Sifnos doen.
Maar je spreekt over komende zomer, welke maand had je dan in gedachten ? Het is niet zo’n goed plan van te gaan in augustus aangezien de Grieken dan zelf vakantie hebben. Dan zijn veerboten en slaapplaatsen vinden niet evident… Ik zou in juni gaan. ![]()
Veel plezier !
Marjan
Hoi Marjan,
We zitten alleen vast aan de bouwvak en die valt nu eenmaal in augustus dit jaar, vandaar…
Groet, Wilma
Ik bedoelde juli ipv juni zie ik net…
Dan wordt het niet simpel om elke keer hotelletjes te vinden denk ik… Ik weet niet of het dan een goed idee is om ze al op voorhand vast te leggen of niet. Misschien reageert er nog iemand hier die dit wel weet ?
Marjan