Eigenwijs door Thailand

Wat vinden jullie van de opbouw van deze reis betreffende locaties en dergerlijke? Rondreis Thailand » Individuele Rondreizen Op Maat | Riksja Thailand

En voor de mensen die ook daadwerkelijk deze reis gedaan hebben of ervaring hebben met thailandonline mag je natuurlijk je ervaring geven.

Wij hebben erg goede ervaringen met Thailandonline. Alles goed geregeld, accomodaties niet doorsnee. Volgens mij een goede keus als je in korte tijd veel wilt zien. Van de reis die jij hebt uitgezocht hebben wij Bangkok, Ayutthaya en Khao Yai gedaan. Allemaal erg leuk en goed bevallen.
Naar mijn smaak zit er wel een beetje veel natuur in deze reis, terwijl de natuur in Thailand wel mooi is, maar niet zo ongerept of bijzonder als in andere landen. Ik zou overwegen Khao Yai in te wisselen voor Kanchanaburi met verblijf in de junglerafts. Je mist dan wel het uitvliegen van de vleermuizen, spectaculair!

Zelf vinden wij natuur en dieren wel mooi. Zal eens kijken naar Kanchanaburi :slight_smile:

Wat was u ervaring met de overnachtingen in de hotels/hutten/… in verband met luxe/comfort/netheid/…
Komen er nog veel extra kosten aan te pas? Ik lees dat er bij sommige reisagentschappen veel onverwachte kosten bijkomend die ze vooraf niet goed beschreven hadden.

Bedankt!

Neem eens contact op met Dave (Krung Thep hier op het forum) die kan waarschijnlijk dezelfde reis aanbieden voor een stuk minder.
Hij woont in Thailand en werkt bij Viengtravel, hij kan jullie ook adviseren over alle kosten die erbij komen.

1 like

Beste Amadeus,

Wij (Viengtravel) kunnen jullie inderdaad ook helpen met een reis door Thailand. In het verleden zijn wij de lokale agent van Thailandonline geweest dus alles wat zij kunnen, kunnen wij ook.
Je kan me altijd een e-mail sturen met gewenste reisdata en dan kan ik, geheel vrijblijvend uiteraard, een reisschema voor jullie opstellen (dave@viengtravel.com).

Vriendelijke groeten uit een warm en zonnig Bangkok !

Ik zie nu het andere bericht Thailand rondreis 10-15 dagen dat je geplaatst hebt en daaraan zie ik dat ik vanochtend al een e-mail van je had staan. Alleen de reisperiode ontbrak dus wellicht kan je me die nog even mailen :slight_smile:

Inderdaad, ik heb je deze daarnet doorgemaild.
Zelf zijn we nog maar 2 dagen aan het rondkijken en leren we elke dag terug wat meer.
Ik lees bijvoorbeeld dat Ko Samui heel mooi is om je laatste dagen te relaxen en dat je er ook kan snorkelen wat mij toch wel zeer aanstaat. Echter heb ik gelezen dat augustus hiervoor niet zo geschikt is door de regenperiode die vooral in het zuiden goed merkbaar is? We willen natuurlijk de laatste dagen niet in een hutje zitten om ons te beschermen tegen de regen in plaats van op het strand te liggen of te snorkelen?
Verder wacht ik u aanbod af en kunnen we dan misschien wat verder bespreken.

Verder vroeg ik mij af als bij jullie ook het meeste individueel wordt gedaan of is dit ook een groepsreis?

Ik heb je 2e mail ontvangen en ik kom er uiterlijk morgen bij je op terug. Het is in heel Thailand regenseizoen gedurende de periode dat jullie willen gaan reizen. Maar het is altijd lastig om wat over het weer te zeggen, want dat blijft toch onveranderlijk.
Ook aan de Andaman-kust (Phuket en omgeving) en Koh Chang kan het deze periode regenen.