Eigendom Mersin Erdemli Ayas

Hos geldniz , ik ben Xavier Papillon erkend Biv makelaar zaakvoerder van Mersinhomes bvba.
Als er bepaalde vragen zijn kan u mij ze gerustellen via deze site of iva mijn perso mail xavier@papillon.be . Ik denk dat er dan ook veel van u vragen kan opgelost worden.
mvg
Xavier Papillon
zaakvoerder
Mersinhomes
wwW.mersinhomes.eu

Hos geldniz , ik ben Xavier Papillon erkend Biv makelaar zaakvoerder van Mersinhomes bvba.
Als er bepaalde vragen zijn kan u mij ze gerustellen via deze site of iva mijn perso mail [EMAIL=“xavier@papillon.be”]xavier@papillon.be . Ik denk dat er dan ook veel van uw vragen kan opgelost worden.

ps: vooralleer u negatieve geruchten ten mijn aanziens verspreid geef ik u de raad eerst uw bronnen na te kijken.
mvg
Xavier Papillon
zaakvoerder
Mersinhomes
wwW.mersinhomes.eu

Beste,

1)kan je mij vertellen wie geen cashproblemen heeft in deze tijd ?
2) de aannemer in kwestie heeft wel veel onroerend goed !
3) ja wij hebben samen met een Belgische investeerder 50 appartementen gekocht !
4) ja wij zorgen voor de Syndic en de opvolging van de werken !
5) wij hebben een switchoptie bedacht voor de mensen die op plan gekocht hebben om ze naar een veilige haven te loodsen zodat ze hun centen niet kwijt waren todat hun project afgewerkt is.

Vertel me eens waar je dit allemaal al gelezen heb !
makelaar minder belangrijk dan de aannemer zegt u !

uiteraard moet je best met een biv -fiabci makelaar werken, de andere zijn geen makelaars enkel verkopers!

mvg

Xavier Papillon
zaakvoerder
Mersinhomes bvba

Huis kopen in mersin?

Deze plaats is gecreëerd door projecontwikkelaars, omdat de grondprijzen en arbeidskosten hier zeer laag zijn. Als turk uit deze omgeving kan je natuurlijk hier een huis kopen, maar als Belg of Nederlander om hier een huis te kopen is weggegooid geld.

Na een korte “Mersin” hype zal je hier niks meer van horen. De winst is binnen en zitten de “buitenlanders” met een prachtige appartement in “middle of nowhere”.

Als je een huis wil kopen in Turkije moet je dit gewoon in de standaard badplaatsen doen.

Dag Yilma,
Ik denk dat je de bal volledig mis slaat. Als je ginder rondkijkt dan stel je vast dat er niet alleen appartementen worden gebouwd maar ook hotels en niet van de minste. Waarom dan ginder aan zee investeren? Ook de streek is meer bereikbaar geworden. Lowcost vanuit Brussel.
De Mersinhype zou dus wat langer kunnen duren dan je denkt. Ook dien je eens de pers erover na te slaan. het zijn geen advertenties geplaatst door makelaars.
Dus veel wijst in de richting van investeren in deze streek. Ik heb er al wagens met de pub van Thomas Cook zien rondrijden. En het waren geen cruise vertegenwoordigers maar hotelcontractors.

Maar ja, in Benidorm woonden er 50 jaar geleden <2000 mensen. Nu? In de zomer 500.000!

Beste,

wij zijn sinds 2 jaar eigenaar van een plekje onder de Turkse zon, meer bepaald op Larissa. Tot nu toe vonden we dit de beste beslissing ooit! Het is een prachtig kleinschalig domein in een heerlijke ongerepte omgeving. Westers toerisme valt inderdaad nog ver te bespeuren en dit vinden wij net fantastisch. Hier voel je nog de Turkse gastvrijheid. Net daarom kozen wij voor deze regio en daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad!

Op grond van over en weer aanteigingen van beide heren heb ik van beide de reakties weggehaald.
Het verzoek was al gekomen persoonlijke stukken bij de ander weg te halen, maar dat kan niet zonder dan weer bij de een dingen weg te halen.

Graag beide heren, het zo laten, Dhr deKoning wil ons graag waarschuwen, waar dhr Papillon natuurlijk zijn naam wil hooghouden.

Laten we het forum schoonhouden van persoonlijke aanvallen…anders moet ik helaas dit topic sluiten

Bedankt Beppie 1 om in te grijpen. Inderdaad we willen graag dit forum schoonhouden van persoonlijke aanvallen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hallo allemaal

Er zijn al weer een paar jaartjes verstreken sinds dit topic begon. Mijn vrouw en ik wonen aan het zandstrand in Tasucu en hebben een tijdje in Kizkalesi gewoont. Ook wij hebben veel over slechte ervaringen van buitenlanders bij de koop van appartementen en huizen gehoord. Het is natuurlijk oppassen met wie je in zee gaat. Wij hebben bij de overdracht van de Tapu van het grondstuk dat wij kochten het geld ter plaatse overgemaakt aan de verkoper (huis zelf gebouwd). Zo heb je 100% zekerheid. Wat de stijging van de prijzen hier aangaat valt het nog mee, maar er veranderd hier momenteel zoveel ( o.a. nieuw vliegveld bij Tarsus en niewe snelweg Adana-Antalya) dat de kans groot is dat de prijzen de lucht in vliegen. Maar ik denk dat het belangrijker is dat je een (vacantie) huis koopt waar je vele jaren plezier van hebt. Wij wonen hier het hele jaar door. Er komen langzamerhand steeds meer Europeanen naartoe (Tasucu-Kummahalessi) omdat hier een geweldig zandstrand is en uitsluitend huizen gebouwd mogen worden. Geen hoogbouw dus. Lekker rustig. Momenteel liggen de prijzen tussen de 35.000 en 250.000 euro. Afhankelijk van grote, staat en ligging.

Mvg.

Tasucu