Ik heb eerder op dit forum geschreven over hoe wij zijn belazerd door de fa. Reynders en Sultan bij het kopen van een appartement in Kizkalesi Turkije. Tot onze ontsteltenis is gebleken dat deze fa. opnieuw start in hetzelfde project met het verkopen van appartementen en villa’s. Op deze manier probeer ik potentiele kopers te waarschuwen voor deze lieden, ga niet met hen in zee. Zij hebben momenteel een vernieuwde website “2ethuis.nl”. Daar bieden zij appartementen en villa’s aan in het project “kale mare”, echter dit is hetzelfde project als toen. Het is schandalig hoe zij destijds hun klanten in de kou hebben laten staan en vervolgens een paar jaar later gewoon weer beginnen in hetzelfde project alsof er niets is gebeurd. Graag zou ik ook tips willen ontvangen of iemand ook weet wat ik verder nog kan ondernemen om te voorkomen dat dit niet weer gebeurt.
Geachte heer poedacat,
Ten eerste kunt u op zoveel mogelijk forums dit schrijven zodat mensen dit lezen. Ook is het misschien handig Mondi.nl aan te schrijven hierover Ik betwijfel of die wel altijd helemaal onpartijdig zijn, maar ze hebben in ieder geval een druk bezocht website. Dan zullen in ieder geval veel klanten gewaarschuwd zijn. Maar helemaal voorkomen blijft een probleem.
:mad:Ja dat is echt schandalig,zonder enig schaamtegevoel,gewoon doorgaan .
je mag toch wel een plank voor de kop hebben.
Het zijn echt onbekwame heren. goeie waarschuwing.
“” poedcat""
het is schandalig dat u zoveel laster pleegt!!! ALS u dan een verhaal vertelt, vertel het dan eerlijk en compleet!!!
fa. Reijnders & Sultan hebben alle klanten (tot en met de de dag van vandaag!!) bijgestaan, ze hadden ook hun handen af kunnen trekken van de gehele zaak, als bemiddelaars zijnde, maar dat hebben ze niet gedaan. e.e.a. loopt niet zo snel zoals iedereen dat wilt, maar de strafzaak loopt nog steeds TEGEN DE LOUGE AANNEMER!!
het is vals dat u zoveel rottigheid schrijft, onwaarheden.
Toen en nu, zijn het hele integere mensen, ze hebben zelf veel geld gestoken in het project en dit verloren. Ze hebben al het geld wat door klanten is betaald, netjes doorgesluisd naar de aannemer, zoals dit contractueel is/was afgesproken!
in Nederland zijn er al 2 rechtzaken geweest tegen R&S ( waarschijnlijk bent u er ook een van) en uit beide zaken is gebleken dat Reijnders en Sultan **geheel aan hun verplichtingen hebben voldaan!!!**Het project wordt nu inderdaad verder gebouwd door een andere aannemer en de voorwaarden zijn nu beter dan toen. ook voor R&S is het een leerproces geweest. Ook zij wilden niks meer te maken hebben met het project. na lang wikken en wegen willen ze toch weer aan het werk, maar onder andere voorwaarden! hun ziel en zaligheid ligt daar, hun harten verpand aan Kizkalesi.
het is vervelend voor u, heel begrijpelijk, maar LASTEREN…?! laat de waarheid, de waarheid.
ik hoop dat iedere lezer ziet dat een verhaal altijd 2 kanten heeft!!!
Ik wil even reageren op het verhaal van “Waarheid”. Ook wij zijn gedupeerden in het projekt Kale Mare, voorheen Kizkalesi Park. Beide heren zouden integer zijn? Waarom hebben zij dan, nadat duidelijk werd dat al hun kopers waren opgelicht, potentiele kopers benaderd of zij nog interesse hadden om te kopen? Door de ondeskundigheid van deze lieden zijn er tonnen verdwenen en hoezo hebben zij alles netjes betaald aan de aannemer? Tot heden heeft nog niemand inzage gehad in hun boekhouding. Een leerproces voor Reynders en Sultan? Maar wel met geld van anderen. Fijn dat nog even vermeld wordt dat er 2 rechtzaken zijn geweest tegen R & S. Pracht reklame toch? Het is omdat er in de koopakte vermeld stond dat e.e.a. onder Turks recht valt dat ze hier niet vervolgd kunnen worden.
Hoi, Waarheid
Versta mij niet slecht maar het verwonder mij dat je wel reageerd op één bericht maar als er een tweede bericht opduikt dat je echter niets meer van je laat zien. Wat is jou betrokkenheid in de ganse zaak dat zou reeds veel verklaren.
Wat is hier precies gebeurd? Ik ben ook eigenaar in de korte omgeving daar en betoon daarom interesse?