eigen hostel starten

Beste reizigers,

Al jaren is het mijn favoriete bezigheid om te reizen. Overal en nergens zijn en toch kunnen genieten van het leven zonder de drukte en stress van het ´gewone´ leven. Met je backpack in de trein naar je volgende locatie, mensen ontmoeten en slapen in de leukste en gezelligste hostels.

Ik ben eigenlijk maar een eigenwijze puber die totaal geen zin heeft om in de schoolbanken te zitten. Sinds mijn 14de wist ik al dat ik niet zomaar in de schoolbanken wilde zitten, maar dat ik wilde doen waar ik zo erg naar verlangde … En dat was ver weg van hier zijn. Voor alsnog heb ik mijn diploma´s makkelijk kunnen halen, en was ik op weg naar goede resultaten op de grafische school, maar ondanks dat ik van fotografie houd en dat ik een hele leuke tijd heb gehad op school, werd ik er niet gelukkiger op. Ik ben nu gestopt met mijn opleiding en laat alles achter wat ik de afgelopen jaren heb opgebouwd, om een nieuwe start te maken in een ander land en daar iets nieuws op te bouwen.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn geïnteresseerd in het uitwerken van een plan om in de toekomst een hostel te beginnen. Althans, kijken wat de mogelijkheden zijn, wat het financiële plaatje gaat worden en of het überhaupt wel mogelijk is met al die concurrentie op de markt. Het moet natuurlijk iets zijn wat opvalt en beter is dan de rest. Het is iets wat je niet zomaar doet, en misschien is het niet eens mogelijk. Maar ik ben eens benieuwd of er mensen zijn met dezelfde visie en die het risico durven te nemen. Mocht het niet lukken, hebben we het op z’n minst geprobeerd.

Dus, zijn er mensen die ook interesse hebben hier in? Let me know!

Cheers!

Ik vroeg me af waar je een hostel wilt beginnen?
Groeten,
Sezayi

Ik zag toevallig net dit bericht langskomen: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=112504 Misschien iets voor je? :slight_smile: