Mijn naam is Harry, ik ben 24 jaar en wil een hostel in het buitenland gaan beginnen.
Het plan is net geboren en ik ben nu eerst info aan het verzamelen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hierbij kan helpen.
Ik weet nog niet waar ik een hostel wil beginnen. Wel wil ik veel zon en strand.
Alle ideeen of info is welkom.
Leuk plan, ik probeer zelf ook zoiets op te zetten maar dan meer in de richting van een strandtent.
Wat zeker kan helpen bij het starten van een eigen bedrijf is een ondernemingsplan schrijven (www.kvk.nl). Hierdoor krijg je zelf een helder beeld van alles en heb je uiteindelijk een plan om mee te nemen naar een bank.
Op internet is heel veel te vinden, daarnaast zou ik je adviseren om overal rondvraag te doen naar contacten op locatie en in desbetreffende branche. De wereld blijkt vaak kleiner dan verwacht…
Een late reactie maar hopelijk heb je er wat aan.
Succes ermee!
Als je naar NZ wil met je plan, kijk dan eerst naar de voorwaarden om een visum aan te vragen.
Wanneer je eenmaal als permanent resident in New Zealand woont dan ben je feitelijk vrij om ieder bedrijfje op te zetten maar om er te komen is 'different koek"
Ik heb je even een berichtje gestuurd.
Ik zit namelijk met hetzelfde idee om iets van een hostel te gaan beginnen.
Ik ben erg benieuwd of je al meer informatie hierover hebt.
Ben jij de Jeroen die ik ken? Met ervaring in Kenia men Oostenrijk en met een droom om een hostel in portugal te starten. De wereld is inderdaad klein. Je bent goed bezig kanjer !!!