ik zit al eenhele tijd met een idee om iets te beginne, en nu ben ik er uti wat het is… ik wou het tog al in het buitenland dus waarom geen hotel:)
dus ik wil eenhotel beginne in het buitenland (spanje,lloret de mar,salou etc)
geen kast van een ding maar gewoon in de eerste instantie een klein hotel:)
maar het volgende is…
hoe doe ik dat waar moet ik bepaaalde dingen aanvragen,kan ik daara geld voor lenen bij de bank, dat soort dingen
ik weet echt helemaaaaal niets dus daarom wou ik jullie vragen om me aub daarbij te helpen:)
Volgens mij moet je beginnen bij het begin, want zo zonder concreet plan kan niemand echt advies geven. Mijn advies is dus… zorg in de eerste instantie dat je de Spaanse taal bijna foutloos beheerst. Dit zal je een hoop ellende besparen. Echter, in de eerdere kritieken al te lezen, kan dat moeilijk worden als je niet eens behoorlijk Nederlands beheerst.
Maar wat wil je…?
Daar ook gaan wonen? Een pand huren/pachten of juist kopen? Heb je al iets op het oog? Denk je niet dat er al genoeg hotels zijn aan die partykusten? Kan je de concurentie van de grotere hotels wel aan? Neem je personeel in dienst? Hoe ga je de marketing opzetten? Wat is je budget? ENZOVOORT! Kom dus met concretere plannen en informatie, want jouw oproep lijkt een bevlieging die vanzelf weer over gaat en waar eigenlijk totaal niet over nagedacht is.
Wat een kritiek! Maar goed. Ook ik wou eens even vragen of iemand me de weg kan wijzen. Heeft iemand een idee, waar de regels te vinden zijn, voor een mobiele catering. Liefs, in het engels. Dit omdat ik het aan het zoeken ben voor Engels talige vrienden. Groetjes Wim.:unibrow: