Eigen Bedrijf Beginnen In Turkije

Nu dit onderwerp weer actueel is gemaakt wil ik iedereen die hierin geinteresseerd is er op attenderen dat ik een leuk restaurant in Side ter overname aanbied.

Gesitueerd aan doorgaande weg tussen Side en Kumköy, 55 zitplaatsen verdeeld over binnen en buiten, personeelslogement incl. badkamer aanwezig, pand, keuken en sanitair voldoen aan gemeentelijke en hygiene eisen.

Overnameprijs op aanvraag.
Pand biedt ook mogelijkheden tot andere bedrijfsvoering, overnameprijs daalt dan maar is bespreekbaar.

Groetjes Sideli

Het is niet goed om alle mensen of te wel alle Turken over een kam te scheren. Echter ik wil wel een duidelijk een groep van Turken wel over een kam scheren.

Wij hebben nu meer dan 10 jaar ervaring in opzetten van bedrijven in Turkije, zowel voor Nederlanders en Belgen maar ook voor andere nationaliteiten. Tevens ook veel Ervaring met vele vakantieplekken als Alanya, Kemer, Marmaris, Kuşadası en Bodrum.

Mensen met hun origine uit het Westen en Noorden van Turkije hebben veel langer ervaring in zaken doen dan bv. mensen uit het zuidoosten van Turkije.
De mensen uit het zuidoosten van Turkije hebben het altijd moeilijk gehad geen geld, minderwaardigheidscomplexen enz. Dit allemaal heeft uiteraard veel invloed op het runnen van het bedrijf. Vaak zijn ze met kleine winstgevende bedragen bezig dan dat ze via de achterdeur veel meer schulden maken.
Tevens bedreiginggen en tevens uitmoorden van je hele familie is de standaard taal gebruik van deze regio.

Reageer niet meteen bang of laat het je nietverbazen. Het is belangrijk om de culturele achtergrond van je manager, personeel of partner zeer goed kennen. Probeer hiermee je zaken te runnen. Laat je altijd vrijblijven adviseren door ons.

Je kunt tevens altijd beslissen om geen Turken als partner te nemen. Neem ze gewoon als personeel. Dit werkt in het algemeen veel en veel beter.
Ga niet vriendschappelijk om met je personeel, wees altijd de strenge BAAS. Er kan zelf hard nodig zjn om je personeel jaarlijks te vervangen.

Nu zult u wel denken, wat is dit voor advies. Dit is advies is bedoel met name voor bedrijven in de Toeristische zones. En voor bedrijven die te maken hebben met runnen van hotels, horeca en restaurants.

Uitertaard werkt de financiele, bank, agrarische, voedingsindustrie en de wat meer organizatorisch sturctureerde bedrijven veel en veel anders. Hou ook hiermee rekening.

U kunt altijd mijn gratis advies raadplegen.
Ons website is www.abc-consultancy.com

en tevens lees ook verder op de volgende sites:

http://werkeninturkije.blogspot.com/