ja weet niet waar je over praat sunny boy , vandaag lid geworden hier op het forum nog nooit ben je in egypte geweest volgens mij dus je kent egypte helemaal niet dus rodezee vakantie plaatsen zijn veilig
Ik snap dat jullie er een belang bij hebben dat er mensen weer op vakantie gaan naar Egypte omdat het jullie werk is. Maar ga nou niet doen alsof het daar volkomen veilig is. Jullie hebben een verantwoordelijkheid om de mensen te waarschuwen voor de gevaren. Egypte is onveilig en de mannen daar zijn seksueel gefrustreerd en zeer onbeschoft. Spreek dat maar eens tegen.
Ik spreek bovenstaande post tegen. Ik heb geen commerciële belangen in Egypte, ik ben net terug van mijn 6de bezoek aan het land.
Ik voel me als vrouw in Egypte niet onveilig, zeker niet in de badplaatsen. Hoewel verkopers opdringerig kunnen zijn, vind ik de meeste Egyptenaren erg gastvrij en vriendelijk.
Ik heb in Egypte nooit last gehad van seksueel gefrustreerde mannen. Wel van mannen die soms flirten, maar word je in Nederland ook niet nagefloten door bouwvakkers? Zolang men niet aan me zit, vind ik dat geen probleem. Nee is nee.
rodezee gebieden de badplaatsen zijn wel veilig lul nou niet zo cairo en aleandrie daar moet je niet wezen en van cairo naar hurghada el gouna is nog 1 uur en een kwartier vliegen man hurghada is safe en veilig nada noppes aan de hand
kom nou eens even in mijn groep Sunny boy dan moet je eens plaatsen wat je hier plaatst dan hoor je wat van de mensen die er wonen en werken misschien ga je dan anders denken
Nederlanders, Belgen en egyptenaren met een liefde voor Egypte
A nice Dutch facebook group of Dutch people and Dutch speaking Egyptians with a love for Egypt This page is only in Dutch
nee ik werk daar niet ik kom al 20 jaar daar op vakantie maar reist wel het hele land door pas nog in luxor geweest en hurghada een maand wat er vandaag gebeurt is staat buiten de rodezee gebieden buiten daar is niets aan de hand . ik kom zo 4 A 5 keer per jaar in egypte dus zo 4 A 5 maanden en ik heb veel vrienden en kennisen zitten daar veel nederlanders die daar wonen en werken ook in cairo zelf maar mensen begrijpen het niet cairo is zo groot dat je gebieden hebt in cairo waar niets aan de hand is
According to a survey issued by the ECWR in 2008, 83 percent of Egyptian women and 98 percent of foreign women within Egypt had experienced sexual harassment at some time. Of those who reported cases of sexual harassment to ECWR, only 12 percent had gonen to the police with a complaint.[3] Considering sexual harassment to be a social ‘cancer’, the ECWR asked the government to introduce legislation to curb it.
Tuurlijk heb je delen in Cairo waar niet gedemonstreerd wordt. Wat je wel merkt is de toename van inbraken en overvallen, maar ook niet overal. Als er wat te halen valt miet je voorzichtiger zijn dan voorheen. Als je officiële instanties nodig hebt, werkt het niet allemaal gladjes. En als je vrouw bent, en geen man hebt die je begeleid, ben je sowieso doelwit van mannen die zich niet weten te gedragen. Die zijn er simpelweg teveel…