Egeïsche zee

Hallooo!!

Sinds 2003 komen we al in Turkije. In Kemer zowat alles gezien en de laatste jaren veel in Lara / Belek geweest. Aangezien ik het afgelopen halfjaar in Lara heb gewerkt en dit als werk/woon terrein zie wil ik niet meer in deze regio op vakantie (voorlopig). We willen naar een gebied / plaats wat meer te bieden heeft buiten het hotel.

Wat voor ons van belang is, is dat er buiten het hotel iets te doen is (boulevard), er mogelijkheid is tot leuke uitstapjes (excursies) maar ook de hotels gewoon van goede kwaliteit zijn (wij zijn de meest luxe hotels in Lara / Belek gewend en dus erg verwend).

Wat raden jullie aan en waarom? (We zijn met 3 personen… 2 van 50 jaar en 1 van 24 jaar)

• Marmaris
  • Kusadasi
  • Bodrum
  • iets anders?

Alvast bedankt!

Linda

Izmir alsancak.Hotel naam is movenpick en buyuk efes hotel.en grote boulevards en kordon wel leuk om te zien.kemeralti bazaar.

Marmaris vele luxe hotels (voor ons apartement geen luxe) we gingen iedere dag met de huurauto opstap.Turkije is een fantastisch mooi land wij zijn er 10 jaar, 2-3 x per jaar geweest, en hebben veel gezien en van de gastvrijheid genoten.( Na 1 x Bali voor altijd Bali.)
Verder Turunc- destijds een heel rustig plaatsje en Datca de andere kant Dalyan teveel om op te noemen voor mij was het eerst Icmeler daarna Marmaris en uitstapjes naar Bursa- Ankara etc.
Daarbij de "Blauwe reis " onvergetelijk.