Eervaring met Spaanse school in Buenos Aires?

Hola medereizigers,
volgend jaar januari ga ik door Zuid-Amerika reizen.
Ik wil beginnen met een spaanse cursus in Buenos Aires.
Zit te tweifelen tussen 2 scholen: Ecela en Linqua schools.
Kan iemand mij helpen en vertellen wat jullie van 1 of beide scholen
vinden? Alvast bedankt!
ps. Als er iemand ook vanaf januari in Buenos Aires zit en contakt zoekt, zou leuk zijn :nod: Na de spaanse cursus lijkt het me leuk om Argentinie, chili, Bolivia en peru door te reizen.
Groetjes natasja email: natasjamulder17@hotmail.com

Ik heb alleen ervaring met www.ebatrust.com, maar daar ben ik dan ook zeer tevreden over.

Ik studeer nu aan Ecela in BA en het is super!! Leuke mensen, veel activiteiten en heb echt een super tijd hier! Vertrek aankomend weekend hier om verder te reizen maar daar zie ik zelfs een beetje tegenop, ook al weet ik dat ik weer super veel andere mooie en gave dingen ga zien en doen! BA is echt te gek en je leert super veel mensen kennen als je naar de goede school gaat tenminste. Als je niet alleen voor het Spaans gaat maar ook voor de lol en de mensen dan zou ik zeker voor ecela kiezen, al ken ik die andere school natuurlijk niet. Wat je ook kan doen is gewoon hierheen komen en het dan regelen. Veel plezier!! X

Beste medereizigers,

ik ben contactpersoon in Nederland voor een taalschool in hartje Buenos Aires. Ik heb zelf via dezelfde organisatie gestudeerd in Brazilië en ik kan de school van harte aanraden. Ze regelen alles voor je tijdens je verblijf en ze zijn zo aardig en goed natuurlijk! De directeur van de school in Argentinië heet Wenderson Mota en je kunt hem mailen in het Engels via info@australidiomas.com . Natuurlijk kunnen jullie mij ook mailen met vragen. [EMAIL=“jasper@fastforward.com.br”]jasper@fastforward.com.br. Of kijk op www.latinci.com.