Eervaring met Spaanse school in Buenos Aires?

Hola medereizigers,
volgend jaar januari ga ik door Zuid-Amerika reizen.
Ik wil beginnen met een spaanse cursus in Buenos Aires.
Zit te tweifelen tussen 2 scholen: Ecela en Linqua schools.
Kan iemand mij helpen en vertellen wat jullie van 1 of beide scholen
vinden? Alvast bedankt!
ps. Als er iemand ook vanaf januari in Buenos Aires zit en contakt zoekt, zou leuk zijn :nod: Na de spaanse cursus lijkt het me leuk om Argentinie, chili, Bolivia en peru door te reizen.
Groetjes natasja email: natasjamulder17@hotmail.com

Ik heb alleen ervaring met www.ebatrust.com, maar daar ben ik dan ook zeer tevreden over.

Ik studeer nu aan Ecela in BA en het is super!! Leuke mensen, veel activiteiten en heb echt een super tijd hier! Vertrek aankomend weekend hier om verder te reizen maar daar zie ik zelfs een beetje tegenop, ook al weet ik dat ik weer super veel andere mooie en gave dingen ga zien en doen! BA is echt te gek en je leert super veel mensen kennen als je naar de goede school gaat tenminste. Als je niet alleen voor het Spaans gaat maar ook voor de lol en de mensen dan zou ik zeker voor ecela kiezen, al ken ik die andere school natuurlijk niet. Wat je ook kan doen is gewoon hierheen komen en het dan regelen. Veel plezier!! X

Beste medereizigers,

ik ben contactpersoon in Nederland voor een taalschool in hartje Buenos Aires. Ik heb zelf via dezelfde organisatie gestudeerd in Brazilië en ik kan de school van harte aanraden. Ze regelen alles voor je tijdens je verblijf en ze zijn zo aardig en goed natuurlijk! De directeur van de school in Argentinië heet Wenderson Mota en je kunt hem mailen in het Engels via info@australidiomas.com . Natuurlijk kunnen jullie mij ook mailen met vragen. [EMAIL=“jasper@fastforward.com.br”]jasper@fastforward.com.br. Of kijk op www.latinci.com.

De school staat overigens op 12 november op de EXPO Studeren in het Buitenland in Utrecht. Dan kun je rechtsstreeks praten met de eigenaar. www.studereninhetbuitenland.com/expo

Hi Natasja,

Ik ga ook in januari naar Buenos Aires en zit ook te twijfelen tussen die twee scholen. Ik denk dat het lingua wordt, omdat die toch wel iets goedkoper is en ik wil meer geld overhouden voor de rest van mijn reis. Maar weet het nog niet zeker. Hoe lang wil je ongeveer een cursus gaan doen?

Groetjes Linda

hallo linda,
ja dat scheelt best veel he linqua is een stuk goedkoper. Maar aan de andere kant lees ik weer heel veel positieve reacties van Ecela. Binnen 2 weken wil ik toch een beslissing maken.
Ik zit te denken om ongeveer 2 tot 3 weken de spaanse cursus te doen. En jij? Wat zijn jou plannen verder? Het lijkt me leuk om ongeveer 5 maand door zuid- amerika te reizen en daarna een tijdje te werken op curacao. Ga je alleen of samen met iemand? als je wilt kunnen we wel mailen, we zitten tenslotte toch in dezelfde maand in Buenos Aires.
groetjes natasja

groetjes natasja

Heeft iemand een prijsindicatie van Ecela?
Thanks!

Ik heb wel een prijsindicatie voor Austral Idiomas in het centrum van BA. Dat kost voor 4 maanden lessen van 20 uur per week en homestay inclusief ontbijt en avondeten 1015 euro. Alleen lessen kost ongeveer de helft. Als je in januari of februari via mij boekt kan ik je ook nog 5% korting geven. Dat wordt dan dus 965 euro. Los daarvan weet ik ook zeker dat iedereen deze school fantastisch zal vinden. Ik ben er zelf ook geweest. Voor meer informatie, kijk hier: http://www.australidiomas.com/.

3 euro per uur inclusief eten en verblijf.

Kan me nauwelijks voorstellen dat die prijs klopt

Zonder verblijf en eten is het 1,5 euro per uur

Dank je Fernando, ik bedoelde natuurlijk 4 weken of 1 maand.

Als je het zelf regelt krijg je dat voor die prijs in elk geval niet geregeld.

Natuurlijk moet je dan nog rekening houden met ticket(1200-1500 euro), Vermaak(10/15 euro per dag?) en verzekering (60 euro per maand?) en als je nog wil gaan reizen komt er nog wat bij

Hoi Natasja!
Ik heb een spaanse cursus geboekt bij Ecela. Je betaalt nu 190 US$ per week voor de groepslessen van 20 uur p/w. Is dus helemaal niet zo duur. De school is in Recoleta, een van de beste wijken in BA en in het centrum.
Ook de accomodatie is niet duur. Ik betaal 110 US$ voor een week.
Bij de registratie werd ik fantastisch geholpen. Om je registratie te bevestigen moet je wel 100 US$ overmaken met Credit Card.

Ik vertrek begin februari en ga dan drie maanden rondreizen door Argentinië en misschien ook Chili en Peru.
Succes met de voorbereidingen!